Na olympijský Pilsner Urquell lákají legendy

Limitovaná olympijská edice Pilsner Urquell

Limitovaná olympijská edice Pilsner Urquell Zdroj: Pilsner Urquell

Plzeňský Prazdroj připravil před nadcházející olympiádou v Riu de Janeiru řadu akcí, z nichž nejviditelnější a nejpitelnější je limitovaná edice olympijských plechovek, na nichž se inspiroval příběhy českých reprezentantů. Pilsner Urquell je partnerem Českého olympijského týmu již po čtrnácté.

Pilsner Urquell uvádí na trh speciální edici olympijských plechovek, kde oslavuje několik významných příběhů vedoucích k úspěchům českých olympijských reprezentantů. Symboly českého sportu se stali Ondřej Synek, Zuzana Hejnová, David Svoboda, Petr Koukal, Martina Sáblíková a Kateřina Emmons.

„Hodnoty jako odhodlání, vytrvalost a vášeň jsou ty hlavní a nejdůležitější, které jsou společné pro český věhlas v zahraničí a spojují to nejlepší, co Českou republiku v zahraničí reprezentuje. Ať už se jedná o sportovce, kteří houževnatě trénují pro dosažení olympijských úspěchů, nebo ikony spojené s plzeňským pivem, které se od uvaření jeho první várky v roce 1842 snažíme se vytrvale šířit slávu zlatého ležáku po celém světě,“ řekli k uvedení edice zástupci pivovaru.

Pilsner Urquell se chystá na olympiáduPilsner Urquell se chystá na olympiádu | Pilsner Urquell

Plechovky, jejichž výroba proběhla pod taktovkou společnosti Rexam, jsou na trhu od 18. července za běžnou cenu. V prodeji budou přinejmenším po celou dobu olympiády, oproti vánočním edicím nebyla jejich výroba výrazněji omezena.

Pilsner Urquell spolupracuje v rámci off trade prodeje s vybranými obchodními řetězci – Tesco, Penny Market, Globus, Lidl nebo Coop nabídnou různá speciální promobalení a soutěže např. o víkendový pobyt na Lipně (tedy v místě Olympijského parku), speciální Alpine Pro sportovní kolekce a vouchery či jedinečné olympijské sklenice.

Nejlepší plznička

O speciální okamžiky a olympijské dárky však nepřijdou ani fanoušci, kteří budou naše české sportovce podporovat z hospod a restaurací. Mohou se těšit nejen na vizuální zpestření interiérů provozoven, ale také na speciální hrací karty, se kterými bude možné zabojovat o zajímavé olympijské ceny s logem Pilsner Urquell a Czech Team.

Pilsner Urquell se pochopitelně jako partner ČOV podílí na programu Olympijských parků na Lipně, v Plzni, Ostravě a Pardubicích, kde budou čeští fanoušci sledovat a podporovat české sportovní výkony v brazilském Riu na dálku. Cílem je, aby si všichni příchozí mohli dopřát také kvalitní pivní zážitek a na výsledky sportovních špiček si připít pivem načepovaným od jedniček mezi výčepními.

V „plzeňských“ stanech, které najdou zájemci ve všech zmíněných olympijských parcích, se budou konat pravidelná show těch nejlepších českých výčepních plzeňského ležáku Pilsner Urquell, kteří načepují příchozím to nejkvalitnější plzeňské pivo s hezky krémovou bílou pěnou.

Pilsner Urquell se chystá na olympiáduPilsner Urquell se chystá na olympiádu | Pilsner Urquell

Mimořádná linka Lipno–Rio

V přestávkách a mezi důležitými českými sportovními kláními si budou moci návštěvníci Pilsner Urquell stanů vyzkoušet tematický vědomostní kvíz o další olympijské dárky. Stan Pilsner Urquell na Lipně jim navíc ještě průběžně zprostředkuje setkání s některými současnými i bývalými českými olympioniky a v úterý 16. srpna odsud proběhne jediný online chat s vybranými letošními olympijskými reprezentanty.

Podpora Pilsner Urquell bude samozřejmě směřovat i přímo do brazilského Ria a místního Českého domu, kde bude na čepu právě světoznámý plzeňský ležák.

Na olympijských aktivitách spolupracuje pivovar s agenturami Triad Advertising (digitál), BTP Partner (aktivace parků), Line Art (design plechovek) a AMI Communications (PR a komunikace) a se slovenskou MUW Saatchi & Saatchi (OOH vizuály).