Investujte do adrenalinu a zábavy s výnosem 7% ročně

Zdroj: TEPfactor Chotilsko s.r.o.

Společnost TEPfactor, která provozuje zábavní centrum ve stylu slavné televizní show Pevnost Boyard v Chotilsku na Slapech, zahájila prodej dluhopisů TEPfactor 2. Zdroje z dluhopisů budou použity na vybudování nové pobočky v Mikulově, jejíž stavba je plánována na konec roku 2018.

Podle předpokladů bude mít moravský projekt v roce 2020 roční obrat 20 milionů Kč. Pro  dluhopisy TEPfactor 2 nabízí společnost úrok 7 procent ročně, splatnost mají právě za tři roky a jsou zcela bez poplatku. „Adrenalinová zábava je moderní záležitostí pro jednotlivce i velké korporace, stává se tím pádem zajímavou investiční příležitostí. Podnikové dluhopisy jsou oblíbenou a stále častěji vyhledávanou cestou, jak získat potřebné finance na firemní růst. A pro veřejnost jde o smysluplný způsob, jak lépe vydělat na svých úsporách,“ řekl Jan Daneš, ředitel společnosti TEPfactor.

Dluhopisy jsou zajištěny pozemkem, na kterém se bude stavět, osobním majetkem jednatele společnosti a majetkem 5 let fungujícího areálu v Chotilsku, jehož roční obrat přesahuje 30 mil Kč. „Sedmiprocentní roční úrok znamená, že investovaných 100 tisíc Kč přinese každý rok 7 tisíc Kč, za tři roky délky dluhopisů tedy hrubý výnos před zdaněním vyjde na 21 tisíc Kč. Pro malé investory to tedy nabízí atraktivní zhodnocení,“ dodává Daneš. 

TEPfactor Chotilsko s.r.o.

Vzhledem k zájmu o koncept TEPfactor, který začali projevovat potenciální zahraniční partneři a který také prezentace firmy vzbudila na Franchise Expo v Paříži se firma rozhodla pro zahraniční expanzi. „Naše adrenalinová a napínavá týmová hra pro rodiny i firmy vzbuzuje velký zájem v zahraničí. První lokací, kam se náš koncept rozšíří je Dubaj. V současné době jsme ve fází stavebních příprav a do Dubaje již dorazily kontejnery s potřebných vybavením. Brány centra by se podle plánu otevřou na jaře tohoto roku.“

Kromě Dubaje se v současné době jedná o vhodné lokalitě ve Varšavě a společnost je již ve finálních fázích jednání o pronájmu prostor v rámci jednoho z předních varšavských obchodních center. V plánu je otevřít tuto pobočku na konci letošního léta. Společnost také jedná s dalšími zájemci o franšízu nebo joint venture z Německa, Itálie, Švýcarska a Španělska a při oslovování partnerů spolupracuje s místními kancelářemi Czechtrade. 

O TEPfactoru

TEPfactor je dobrodružná hra společnosti TEPfactor zaměřená na týmovou spolupráci, adrenalin, dobrodružství, zábavu a výzvu za pět let zocelila už přes 200 tisíc nadšenců a utužila tisíce pracovních a sportovních kolektivů, školních tříd a rodin. Myšlenka otevřít zábavní centrum ve stylu televizní show Pevnost Boyard napadla majitele a zakladatele Tomáše Chrousta před osmi lety. Další tři roky trvalo, než se ujasnilo, jak by měl projekt vypadat a než se sehnaly potřebné peníze. V srpnu 2012 pak bylo otevřeno první centrum TEPfaktor v Chotilsku na Slapech. Koncept s 21 úkoly, barem a pláží se postupně rozrostl také o konferenční centrum a ubytovací prostory a počet úkolů zaměřených na logiku, trpělivost, paměť, zručnost a fyzickou kondici vzrostl na současných 25.