Hello bank! chce urvat díl klientů tradičních bank, pomoci mají přátelské pobočky

Pobočka Hello bank! v Praze na Andělu

Pobočka Hello bank! v Praze na Andělu Zdroj: Hello bank!

Pobočka Hello bank! v Praze na Andělu
Pobočka Hello bank! v Praze na Andělu
Pobočka Hello bank! v Praze na Andělu
Pobočka Hello bank! v Praze na Andělu
Pobočka Hello bank! v Praze na Andělu
15
Fotogalerie

Vysoké poplatky a povýšené vystupování... na takovém vykreslení tzv. tradičních bank si třeba Air Bank postavila marketing a trefila do černého. Její reklamy ukazující rozdíly mezi tradičním bankéřem a bankéřem s lidskou tváří z ní udělaly silného hráče na českém trhu. Nyní zkouší to samé Hallo bank!. Chce být konečně bankou, která myslí na lidi.

Air Bank ukázala, že to jde i jinak, že i banku můžete mít rádi. Vtipné reklamy a uživatelsky přátelské internetové bankovnictví k ní přivedly už 600 tisíc klientů zejména od „tradiční“ konkurence. Hello bank!, která vstoupila na trh transformací z úvěrové společnosti Cetelem, se nyní pokusí urvat kus pomyslného koláče pro sebe.

Hello bank! začíná budovat image pohodové banky, která je tu pro každého. Stačí se podívat na nově otevřenou pobočku v Praze na Andělu či na web. Pohoda a neformálnost z pobočky přímo srší. Záměr je jasný, kdokoli, kdo přijde, má se cítit příjemně a okamžitě naznat, že tady je to lepší, než v jeho „tradiční“ bance, protože Hello bank! je „konečně banka, která myslí na lidi.“

A nyní pozor, přes den bude pobočka fungovat jako klientské centrum, večer v prostoru nabídne kulturní akce, workshopy nebo přednášky.

Snaha oslovit nenásilnou formou co největší počet potenciálních klientů je evidentní. Do značné míry lze pozorovat i trend, který nás v bankovnictví nejspíše čeká. Tím trendem je přidaná hodnota (společenské centrum) a maximum služeb, které si zákazník obstará svépomocí online.

Škyt, aneb když na vás někdo myslí:

V hlavní nabídce Hello bank! najdeme běžný a spořicí účet, půjčku a kreditní kartu. Běžný účet je pro obyčejného smrtelníka bez poplatků (sazebník) a pro zůstatek do 100 tisíc korun platí úročení sazbou 0,3 procenta p.a. První tři výběry z libovolného bankomatu v ČR jsou bezplatné, každý další vyjde na 30 korun. Jen pozor na zjištění disponibilního zůstatku přes bankomat, tato operace vyjde na 11 korun.

Internet je základ, škyt

Uživatelsky přátelské, jednoduché a zároveň funkční internetové bankovnictví a aplikace pro chytré telefony jsou základem úspěchu. Hello bank! uvádí, že tyto nástroje pro správu financí vytvořila spolu se zákazníky a budete je rádi používat. Zkrátka, aby to bylo hezké a jednoduché, žádné otravné certifikáty, nastavování a nepřehlednost, které u své stávající banky nenávidíte.

Hello bank! je, stejně jako Cetelem, obchodní značkou odštěpného závodu BNP Paribas Personal Finance SA, což v důsledku znamená, že vaše peníze jsou pojištěny dle francouzského práva standardně do 100 tisíc eur.

Zkusíte to s Hello bank!?