Nová aplikace Slavia pojišťovny má pomáhat řidičům s komplikacemi na cestách

dopravní nehoda (ilustrační foto)

dopravní nehoda (ilustrační foto) Zdroj: Sedmicka

Nahlášení nehody nebo poruchy stisknutím jednoho tlačítka, aktuální dopravní zpravodajství či jednoduché nafocení vozidla pro účely sjednání havarijního pojištění. To vše nabízí nová mobilní aplikace Slavia pojišťovny.

Jak vypadá nahlášení poruchy či nehody v praxi? Aplikace umožní rychlou komunikaci přímo s asistenční službou, která řidiči dle aktuálního stavu pomůže. „Pro správnou funkci aplikace stačí v nastavení zadat základní údaje o vozidle a číslo pojistné smlouvy. Klient pak může stisknutím jedné ikony odeslat automatickou SMS zprávu s informací o dopravní nehodě či poruše vozidla přímo asistenční službě. Ta okamžitě získá potřebné informace včetně údajů o aktuální poloze vozidla ve formě GPS souřadnic,“ popisuje Ladislav Bělina, vedoucí divize autopojištění Slavia pojišťovny.

Aplikace také přichází s praktickou funkcí „Focení pro havarijní pojištění“. Ta umožní okamžité nafocení vozidla při sjednávání havarijního pojištění a doplňkových připojištění.

Užitečné informace na cesty

Pokud se vydáte na cestu po České republice nebo do zahraničí, budou se vám hodit zprávy o aktuální dopravní situaci. I tyto informace v nejaktuálnější podobě aplikace obsahuje. Uživatel zde najde sekci s aktuálním dopravním zpravodajstvím a informacemi o dopravě na dálnicích a ve městech na území ČR. Pro řidiče mířící do zahraničí je pak k dispozici přehled dopravních informací, který je seznámí s provozem na komunikacích v dané zemi.

„Řidič se například dozví, jaké jsou poplatky na silnicích, jaké je povinné vybavení vozidel pro konkrétní zemi, jaké mu hrozí pokuty nebo na jaká lokální telefonní čísla se obracet v případě komplikací,“ vysvětluje Ladislav Bělina.

Aplikace je ke stažení pro systémy iOS i Android pod názvem Slavia pojišťovna.