Jak bylo řečeno už dříve, hlavní změnu faceliftu najdeme pod kapotou. Místo čtyřválce 2.2 i-DTEC nastupuje šestnáctistovka naladěná na 118 kW (160 k) a 350 Nm. Tu si koupíte výhradně ve spojení s pohonem všech kol, kdy můžete vybírat mezi manuální šestistupňovou převodovkou a devítistupňovým automatem, který představuje druhou důležitou novinku faceliftu. V nabídce zůstává benzinový dvoulitr a slabší diesel 1.6 i-DTEC. Všechny motory plní normu Euro 6.
Spolu s faceliftem přichází také multimediální systém Honda Connect. Jeho základem je sedmipalcový dotykový displej, kde může řidič sledovat obraz parkovací kamery, ale také obraz displeje svého chytrého telefonu. Jinak řečeno, CR-V bude dalším modelem na trhu, který nabídne systém MirrorLink. Těšit se tak můžete na různé aplikace, jak to známé od jiných automobilek, které tuto věc už nabízejí.
Modernizovaná Honda CR-V
Ve stručnosti zopakujme, že se facelift dotkl také designu. Hlavní novinky najdeme na přední části, kde je jiný nárazník, nová světla a maska chladiče. Změn se dočkaly i koncové svítilny.
Článek vyšel na webu Autorevue.cz