Seveřané si ze sebe zase stříleli. Nyní Photoshopem

Zkoušet zda mají lidé smysl pro humor, je vždycky trochu nejistá věc, protože i ti, kteří ho mají, nejsou v kterékoli chvíli ochotni zasmát se sami sobě. K žertu, který si ve Švédsku ztropila společnost Adobe z lidí čekajících na autobus, bylo zapotřebí pár kamer, fotograf, trocha elektroniky a hlavně kouzelník s Photoshopem (Erik Johansson). Jde samozřejmě o reklamu, která se chce tvářit jako spontánní „funny“ akce.

Technologické rošťačení na severu Evropy se 11. června skrylo pod názvem Adobe Creative Day a kdo chce může věřit, že překvapení cestující byli opravdu překvapení… Na žádné velké popadání za břicho to není, ale vidět náhle svou zpitvořenou tvář v reklamě na pleťový krém může být koneckonců zábavnější, než mít deset minut v zorném poli jen starou pravdu o tom že „Punk is not dead“.