Úspěch reklamní kampaně tkví v přesném zacílení a jednoduchém účtování

Zdroj: AD24

Díky chytrým obrazovkám AD24 je možné oslovit místní komunity lidí. Navíc v kontextu s aktuálním děním a na místech, kde nakupují, nebo aktivně tráví volný čas. Jde například o fitness centra, trafiky a večerky.

Inzerenti z řad podnikatelů nebo firem se díky AD24 mohou dostat na velké množství reklamních obrazovek, a to po celé republice nebo jen v jejich okolí. Platforma AD24 nabízí tři druhy cílení. Prvními dvěma způsoby cílení podle typů provozoven a lokality se AD24 příliš neliší od klasických plakátů a billboardů, je ale mnohem rychlejší a dynamičtější.

Platforma AD24 je v Česku unikátní i v tom, že ke svým chytrým obrazovkám připojuje kamery

Díky kameře a dalšímu senzoru pro kontrolu obrazovky může mít inzerent téměř dokonalý přehled o tom, zda se jeho reklama skutečně zobrazuje a kdo jí viděl. „Pokud si inzerent reklamní kampaň a její cílení vhodně nastaví, může velice efektivně oslovit svou cílovou skupinu,” vysvětluje Radek Šalomon, spoluzakladatel AD24. „Na naší platformě nezáleží na výši rozpočtu, který má firma či jednotlivec na propagaci. Nemáme také stanovenou žádnou minimální utracenou částku. Každý má možnost investovat do reklamy tolik, kolik si může dovolit. Inzerentovi je garantováno transparentní účtování reklamní kampaně, které si sám může kontrolovat online. U nás si také může v reálném čase ověřit zacílení, časování a skutečné přehrání reklamních sdělení,” dodává Šalomon.

Spoluzakladatel AD24 upozorňuje na důležitý fakt, že kamery nad obrazovkami sice umí rozpoznat věk i pohlaví, ale nikdy nikam neukládají záznam kamery nebo obrázky z ní. Kamery totiž využívají pouze datovou interpretaci a ani ta nikdy zařízení neopustí. „Systém je tak plně v souladu s GDPR předpisy i naším vnitřním pocitem v AD24, kdy náš celý tým klade velký důraz na ochranu soukromí,“ zdůrazňuje Šalomon.

Správa reklamních kampaní online

Díky on-line aplikaci AD24 nepotřebuje uživatel, který chce zadat reklamu, žádné speciální znalosti. Stačí vlastní video, fotografie, nebo text a vybrat si, zda chce oslovit spíše místní obyvatele, někoho z druhého konce republiky nebo skupinu zákazníků nakupující v pekárnách. AD24 nemá stanovenou žádnou minimální částku, kterou musí inzerent utratit.

Mimo klasickou inzerci zobrazuje obrazovka AD24 také užitečné informace z veřejných institucí, zprávy, lokální novinky a podobně. Minimálně 10% prostoru obrazovek navíc vždy AD24 poskytuje neziskovým organizacím, lokálním spolkům i jednotlivcům, kterým tak platforma umožňuje lépe oslovit místní obyvatele. Obrazovky kombinují reklamu se zobrazováním užitečných informací z okolí a zvyšují tak jejich atraktivitu pro kolemjdoucí.

Díky tomu vnímá cílová skupina reklamní sdělení snadněji a ochotněji.