Auto jako schránka. Škoda testuje doručování zásilek z e-shopů do vozů zákazníků

Škoda Auto začala testovat doručování nákupu z internetových obchodů do zavazadlového prostoru svých aut

Škoda Auto začala testovat doručování nákupu z internetových obchodů do zavazadlového prostoru svých aut Zdroj: Škoda Auto

Škoda Auto začala testovat doručování nákupu z internetových obchodů do zavazadlového prostoru svých aut
Škoda Auto začala testovat doručování nákupu z internetových obchodů do zavazadlového prostoru svých aut
3
Fotogalerie

Škoda Auto začala testovat doručování nákupu z internetových obchodů do zavazadlového prostoru svých aut. DigiLab Škody ve spolupráci s internetovými obchody Alza.cz a Rohlik.cz vyvíjí doručovací systém, v jehož rámci kurýr přes zabezpečený přístup doručí zásilku přímo do kufru vozu. 

Aby mohl zákazník tuto službu využívat, dá příslušnému partnerovi souhlas skrze mobilní aplikaci. V případě objednávky se kurýrovi prostřednictvím GPS zobrazí pozice vozu pro následnou dodávku. Ten pak získá jednorázový zabezpečený přístup, pomocí něhož zavazadlový prostor vozu v předem definovaném časovém intervalu otevře. Kurýr vloží zásilku do zavazadlového prostoru, zamkne pomocí mobilní aplikace vůz a zákazník obdrží zprávu o úspěšném doručení.

„Tento pilotní projekt je konkrétní ukázkou toho, jak pomocí nejmodernějších technologií usnadníme a zpříjemníme lidem jejich každodenní život. Těším se na to, že tento projekt společně s našimi partnery dále rozvineme," uvedla šéfka DigiLabu Jarmila Plachá.

„Spokojenost našich zákazníků má pro nás nejvyšší prioritou. Proto jako přední inovátor vnímáme rozšíření nabídky možnosti doručování o dodávku přímo do zavazadlového prostoru jako skvělou příležitost, jak zákazníkům ještě více usnadnit vyzvedávání jejich objednávek," doplnil místopředseda představenstva Alzy Tomáš Havryluk.

Služby a technologie jsou v současnosti ve zkušební fázi a budou se cíleně optimalizovat. Malý okruh zákazníků systém pro partnery projektu začne zkoušet v praxi.