Automobilka Škoda Auto kompletně přebuduje vzhled své celosvětové prodejní sítě. Do roku 2015 bude nově vypadat všech 5300 prodejen.
Nyní v novém konceptu funguje celosvětově 55 obchodních míst, z toho sedm v České republice. Do konce letošního roku jich má být v Česku 11. Výdaje na přestavbu autosalonu si bude každý prodejce hradit sám. Škoda zajistila přípravu konceptu a vybrala dodavatele, což přineslo snížení ceny a zachování standardu kvality.
„Největší modelovou ofenzívou v historii značky posilujeme naši pozici mezinárodně činné velké automobilky,“ řekl k novému trendu Václav Koucký, vedoucí marketingu a strategie Škoda Auto ČR s tím, že automobilka v posledních letech masivně investovala do modernizace a rozšiřování modelové řady. Nový vzhled obchodních míst tak má vytvořit ideální rámec pro prezentaci zákazníkům.
Celkové uspořádání autosalonů má působit mladším a dynamičtějším dojmem. Stavebními kameny jsou moderní architektura, komunikační plochy na fasádě budov se zlepšenou viditelností a změněné uspořádání prodejních prostor. Nyní v novém konceptu funguje pět obchodních míst, do konce letošního roku jich má být 12.
V roce 2011 zavedla Škoda nový firemní design. Jeho součástí je přepracované logo s motivem okřídleného šípu, svěží barvy a nový typ písma.
Hlavní prvky nového uspořádání provozoven obchodních partnerů Škoda Auto |
---|
Nový interiér prodejních míst automobilky Škoda Auto | |
Zelený vstupní portál před proskleným průčelím |
Velká komunikační stěna vedle vstupního portálu autosalonu |
Stěna s novým logem značky ŠKODA na boční stěně budovy |
Bílý fasádní pás, lemující boční a horní hranu čela budovy |
Tmavě šedá fasáda a nové pylony s logem značky, jménem prodejce a vlajkové stožáry |