Cílem nové kampaně je ukázat zákazníkům, jaký servis jim Skupina ČEZ garantuje, a přesvědčit je tak o pravdivosti tvrzení, že jejich energie je na prvním místě. Kampaň navazuje na strategický program „Orientace na zákazníka“.
Hlavním nosičem integrované kampaně připravené kreativní agenturou Lowe jsou čtyři TV spoty, které představují jednotlivé služby. Spoty poběží nejprve ve 30vteřinové stopáži, v druhé polovině kampaně potrvají 10 vteřin. Skupina ČEZ využila pro tuto kampaň příběh adopce z podzimu 2013, který je doplněn o 10sekundové tag-ony. Inzerce v tištěných médiích obsahuje kromě běžných formátů i méně standardní floaty či post-ity. Kampaň veřejnost osloví i v tramvajích a autobusech nebo na lavičkách u zastávek MHD, online v podobě bannerů, videí a PPC reklamy.
Spoty