Golden Hammer: tuzemský Made by Vaculík má zlato, Geometry Global pak čtyři stříbra

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: Miroslav Chaloupka, Mlada fronta

Tuzemská pobočka slovenské reklamní agentury Made by Vaculík společně s českou Geometry Global uspěly na mezinárodním festivalu reklamy Golden Hammer, který se již po dvacáté konal v lotyšské Rize. Celá síť Geometry Global si navíc odnesla hlavní ocenění galavečera Network of the year.

Made by Vaculík zvítězil v kategorii televizních spotů A3 se spotem Modrý Anděl Drink taxi. Pražská kancelář Geometry Global pak získala hned čtyři stříbrná ocenění za mobilní aplikaci Fanstars, a to kategoriích Digital Design, Advertising campaigns, Mobile multimédia a Best use of Internet. „Vzhledem k tomu, že teprve v těchto dnech slavíme první výročí naší agentury, vnímáme to jako velký úspěch,“ řekl Managing Director Geometry Global Prague, Martin Pešta.

Na celkovém úspěchu sítě agentury Geometry Global se kromě české kanceláře agentury podíleli také jejich kolegové z Rumunska, Maďarska, Ukrajiny nebo Ruska.

Hlavní ceny ovládla agentura BBDO Russia Group, která měla tři prvenství (kategorie Creativity Case, Acces Key, PR Frame), další pak patřilo ruské Hungry Boys (kategorie Media Folder).

TV spot - Modrý Anděl