Kampaň na nový Rapid je rodinná

Celá kampaň na nový Rapid se vzhledem k cílové skupině točí kolem rodiny. Hlavním hrdinou televizního spotu je otec, který s vydatnou pomocí rodinného vozu chystá oslavu dceřiných narozenin. Stejná tvář otce rodiny bude vidět i v dalších médiích. Celostránková a dvojstránková inzerce v tisku bude využita především v lifestylových a společenských týdenících, měsíčnících a přílohách deníků. Inzerce bude umístěna i v motoristických titulech.
Z outdoorových ploch budou v kampani využity především double bigboardy podél dálnic či městských okruhů a CLV plochy ve městech. Netradičního formátu venkovní reklamy bylo využito u silnice R10 ve směru na Mladou Boleslav, kde byla u Brodců instalována několik desítek metrů dlouhá reklama na budově opuštěného vepřína. Využity budou rovněž bannery, PR nástroje a sociální média.
V místech prodeje bude modelu Rapid vyhrazeno klíčové místo. Komunikace nového modelu se objeví na výlohách, závěsných displejích, vlajkách, bannerech a na podlahové grafice. Na den, kdy bude zahájen prodej, se u všech dealerů budou konat akce pro rodiny s dětmi. V kampani bude marketingově využito také pět rodin, které budou v rámci soutěže Testuj Rapida zveřejňovat svá hodnocení vozu na internetu a v pořadech na rádiích Blaník a Frekvence 1.
Kampaň kreativně připravil Hot House Škoda Auto, který tvoří zástupci mezinárodního marketingu Škoda a zástupci agentur. Mediální plánování pro Českou republiku zajistila agentura MediaCom.