Babišův týdeník mění podobu a jde i na internet

Andrej Babiš

Andrej Babiš Zdroj: E15 Anna Vackova

Regionální týdeník vydavatelství AGF Media Andreje Babiše 5+2 dny bude vycházet v nové podobě. Vedle značky na novou 5plus2, se promění také grafika a obsah týdeníku. Zároveň startuje i webový portál.

Týdeníky 5plus2, vycházející v 71 okresech České republiky, nadále zůstávají zdarma. Novinkou je způsob kolportáže. Místo převládajícího rozesílání do vybraných schránek přichází podle generálního ředitele AGF Media Štěpána Košíka nový způsob distribuce, kdy titul bude přednostně nabízen na frekventovaných místech v reklamních stojanech a prostřednictvím kamelotů. „Po vzoru někdejší slavné Večerní Prahy budou naši kameloti v ulicích vyvolávat nejzajímavější titulky z vydání,“ řekl Košík.

„Z hlediska obsahu se chceme více věnovat problémům, které naše čtenáře v krajích trápí. 5plus2 dny budou poukazovat na nešvary a kauzy, nabízet řešení potíží. Inovací prošla i celostátní část periodika, která více odráží celostátně důležitá témata, nechybí zprávy z ekonomiky, zemědělství či názory,“ uvedla Heřmánková. Také webové stránky mají být ryze regionálním webem, kde lze díky navigaci najít zprávy z okolí.

Autorkou nové hlavičky týdeníku je Lenka Hovorková, která je osm let art directorem - kreativcem agentury Maxx Pardubice. Nový layout připravil spolu s kolegy z redakcí grafik z ostravské redakce David Stypka. Také nový web vznikl uvnitř vydavatelství, projekt má na starosti šéfredaktor pro Prahu a střední Čechy Marek Hovorka.