Zalando spustilo již před rokem kampaň, kdy naši čeští influenceři zaštiťují určitý styl z portfolia značky. Nyní se do této skupiny připojuje i Jarda Jágr a je naprosto logické, že se stane tváří sportovní kategorie.
“Jako přední evropská platforma pro módu a životní styl se snažíme inspirovat a zaujmout naše zákazníky. S cílem vždy zůstat lokálně relevantní, si vždy ke spolupráci vybíráme ty nejlepší v jednotlivých zemích, lokální hrdiny, kteří nejen skvěle reprezentují vlastní zemi, ale také sdílí hodnoty Zalanda, jakými jsou diverzita a otevřenost. Spojili jsme se s Jaromírem Jágrem a chceme společně vytvářet zajímavý obsah a motivovat lidi k ještě většímu pohybu a k tomu, aby sami dokázali ještě víc”, říká Dawid Pożoga, Market Lead pro Českou republiku.
Jágr X Zalando |
Jaromír Jágr patří k nejúspěšnější hokejové generaci jak v národním týmu, tak v americké NHL, kam byl draftován na sezónu 1990/1991. Jeho sportovní úspěchy - od Nagana až po Stanley Cup - není nutné představovat.
Jaromír Jágr se spojil se Zalandem, aby pomohl motivovat ty, kteří se budou chtít zlepšovat, k vyšším sportovním výkonům. Všechno startuje společnou marketingovou kampaní a výzvou na sociálních sítích, která vyzývá všechny Čechy k vystoupení z vlastní komfortní zóny a k tomu, aby našli svou každodenní sportovní rutinu, a to bez ohledu na věk nebo vlastní fyzickou kondici.
Po dobu čtyř týdnů bude Jaromír Jágr spolu se čtyřmi vybranými ambasadory Zalanda motivovat lidi ke sportování i zkoušení nových sportů a prezentaci svých výkonů na Instagramu pod hashtagem #JJ68xZalando. Celkem 68 lidí vyhraje voucher v hodnotě 1500 korun. Vítěze vybere sám Jaromír Jágr na základě jejich aktivity.
Kampaň proběhne na vlastních kanálech Zalanda - na webu a na sociálních sítích. Zaměří se na běhání, trénink, jógu a basketbal. Každý sport podpoří ambasadoři Zalanda podle jejich vlastního sportovního zaměření: Monika Marešová se zaměří na běh, Tereza Hodanová na jógu, Paulie Garand na trénink a Adam Mach na basketbal.