Evropa zbrojí v Praze. Takhle vzniká motor do prvních vojenských dronů „made in EU“
6
/
17
Přehled fotografií
Zavřít
Vedoucí montáže motorů a zkušeben Patrik Vraspír a ředitel české divize GE Aviation Milan Šlapák (zleva).
|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Práce na motoru v GE Aviation Czech v Letňanech
|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Jedna ze dvou „pozoroven“, odkud komunikují analytici s techniky u motoru.
|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Motor nese označení Catalyst.
|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
V tendru Airbusu zvítězil motor Catalyst díky nízké spotřebě a vysokému výkonu i v několikakilometrových výškách, ve kterých budou drony plnit vojenské mise.
|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Dosud v Letňanech zhotovili sedmnáct prototypů.
|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Výroba jednoho prototypu stojí jednotky milionů dolarů.
|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Výrobní hala GE Aviation Czech v Letňanech
|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Výrobní hala GE Aviation Czech v Letňanech
|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Výrobní hala GE Aviation Czech v Letňanech
|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Výrobní hala GE Aviation Czech v Letňanech
|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Technici zkoumají útroby motoru podobně jako chirurgové lidské tělo.
|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Výrobní hala GE Aviation Czech v Letňanech
|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Nedílnou součástí letňanského závodu je úložiště dat, která musí být skladována po desítky let. Poslouží například při vyšetřování nehod.
|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Vizualizace eurodronu.
|
Zdroj: Airbus
Vizualizace eurodronu.
|
Zdroj: Airbus
Vizualizace eurodronu
|
Zdroj: Airbus
Zavřít