Fair trade poškozují nadnárodní firmy, které ho používají čistě jako PR a marketing, říká Daniel Kolský z Mamacoffee

5/9
Zavřít
  • Daniel Kolský z Mamacoffe předává fotky farmářům
    Daniel Kolský z Mamacoffe předává fotky farmářům| Zdroj: archiv Daniela Kolského
  • S "coffee kids" V Etiopii
    S "coffee kids" V Etiopii| Zdroj: archiv Daniela Kolského
  • Kávovníkové třešně v Brazílii
    Kávovníkové třešně v Brazílii| Zdroj: archiv Daniela Kolského
  • S farmáři v jižní Etiopii
    S farmáři v jižní Etiopii| Zdroj: archiv Daniela Kolského
  • S farmáři v jižní Etiopii
    S farmáři v jižní Etiopii| Zdroj: archiv Daniela Kolského
  • "Vracíme fotky kávovým farmářům."
    "Vracíme fotky kávovým farmářům."| Zdroj: archiv Daniela Kolského
  • S farmáři ve zpracovně kavy jižní Etiopii
    S farmáři ve zpracovně kavy jižní Etiopii| Zdroj: archiv Daniela Kolského
  • S farmáři v Brazílii.
    S farmáři v Brazílii.| Zdroj: archiv Daniela Kolského
  • Daniel Kolský
    Daniel Kolský| Zdroj: archiv Daniela Kolského
Daniel Kolský z Mamacoffe předává fotky farmářům
S "coffee kids" V Etiopii
Kávovníkové třešně v Brazílii
S farmáři v jižní Etiopii
S farmáři v jižní Etiopii
"Vracíme fotky kávovým farmářům."
S farmáři ve zpracovně kavy jižní Etiopii
S farmáři v Brazílii.
Daniel Kolský