Nejdražší auta: McLaren F1 se vydražil za více než 400 milionů

1/46
Zavřít
  • Nejdražším vozem loňského roku byl tento McLaren F1, který se vydražil za 20,5 milionu dolaru (448 mil. Kč). Mclarenů F1 vzniklo pouhých 64 kusů a tenhle má navíc nájezd pouhých 390 km a unikátní barevnou kombinaci laku a interiéru.
    Nejdražším vozem loňského roku byl tento McLaren F1, který se vydražil za 20,5 milionu dolaru (448 mil. Kč). Mclarenů F1 vzniklo pouhých 64 kusů a tenhle má navíc nájezd pouhých 390 km a unikátní barevnou kombinaci laku a interiéru.| Zdroj: Gooding & Company/Mike Maez
  • Ferrari 250 GT LWB Berlinetta z roku 1958 se vydražilo za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Těchto vozů bylo vyrobeno jen 72 kusů a ten dražený vyjel z výrobní linky 52. v pořadí.
    Ferrari 250 GT LWB Berlinetta z roku 1958 se vydražilo za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Těchto vozů bylo vyrobeno jen 72 kusů a ten dražený vyjel z výrobní linky 52. v pořadí.| Zdroj: RM Auctions/Courtney Frisk
  • Ferrari 250 GT LWB Berlinetta z roku 1958 se vydražilo za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Těchto vozů bylo vyrobeno jen 72 kusů a ten dražený vyjel z výrobní linky 52. v pořadí.
    Ferrari 250 GT LWB Berlinetta z roku 1958 se vydražilo za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Těchto vozů bylo vyrobeno jen 72 kusů a ten dražený vyjel z výrobní linky 52. v pořadí.| Zdroj: RM Auctions/Courtney Frisk
  • Ferrari 250 GT LWB Berlinetta z roku 1958 se vydražilo za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Těchto vozů bylo vyrobeno jen 72 kusů a ten dražený vyjel z výrobní linky 52. v pořadí.
    Ferrari 250 GT LWB Berlinetta z roku 1958 se vydražilo za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Těchto vozů bylo vyrobeno jen 72 kusů a ten dražený vyjel z výrobní linky 52. v pořadí.| Zdroj: RM Auctions/Courtney Frisk
  • Ferrari 250 GT LWB Berlinetta z roku 1958 se vydražilo za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Těchto vozů bylo vyrobeno jen 72 kusů a ten dražený vyjel z výrobní linky 52. v pořadí.
    Ferrari 250 GT LWB Berlinetta z roku 1958 se vydražilo za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Těchto vozů bylo vyrobeno jen 72 kusů a ten dražený vyjel z výrobní linky 52. v pořadí.| Zdroj: RM Auctions/Courtney Frisk
  • Jaguar D-Type Roadster z roku 1955 se vydražil rovněž za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Jde rovněž o limitovanou edici, vyrobeno jich bylo pouhých 71 kusů.
    Jaguar D-Type Roadster z roku 1955 se vydražil rovněž za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Jde rovněž o limitovanou edici, vyrobeno jich bylo pouhých 71 kusů.| Zdroj: RM Sothebys/Patrick Ernzen
  • Jaguar D-Type Roadster z roku 1955 se vydražil rovněž za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Jde rovněž o limitovanou edici, vyrobeno jich bylo pouhých 71 kusů.
    Jaguar D-Type Roadster z roku 1955 se vydražil rovněž za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Jde rovněž o limitovanou edici, vyrobeno jich bylo pouhých 71 kusů.| Zdroj: RM Sothebys/Patrick Ernzen
  • Jaguar D-Type Roadster z roku 1955 se vydražil rovněž za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Jde rovněž o limitovanou edici, vyrobeno jich bylo pouhých 71 kusů.
    Jaguar D-Type Roadster z roku 1955 se vydražil rovněž za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Jde rovněž o limitovanou edici, vyrobeno jich bylo pouhých 71 kusů.| Zdroj: RM Sothebys/Patrick Ernzen
  • Jaguar D-Type Roadster z roku 1955 se vydražil rovněž za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Jde rovněž o limitovanou edici, vyrobeno jich bylo pouhých 71 kusů.
    Jaguar D-Type Roadster z roku 1955 se vydražil rovněž za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Jde rovněž o limitovanou edici, vyrobeno jich bylo pouhých 71 kusů.| Zdroj: RM Sothebys/Patrick Ernzen
  • Jaguar D-Type Roadster z roku 1955 se vydražil rovněž za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Jde rovněž o limitovanou edici, vyrobeno jich bylo pouhých 71 kusů.
    Jaguar D-Type Roadster z roku 1955 se vydražil rovněž za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Jde rovněž o limitovanou edici, vyrobeno jich bylo pouhých 71 kusů.| Zdroj: RM Sothebys/Patrick Ernzen
  • McLaren-Mercedes MP4-25 F1 z roku 2010 byl vydražen za 4,7 milionu liber (137 mil. Kč). Unikátním tento vůz činí to, že s ním jezdil několikanásobný šampion Lewis Hamilton a vyhrál s ním Turkish Grand Prix.
    McLaren-Mercedes MP4-25 F1 z roku 2010 byl vydražen za 4,7 milionu liber (137 mil. Kč). Unikátním tento vůz činí to, že s ním jezdil několikanásobný šampion Lewis Hamilton a vyhrál s ním Turkish Grand Prix.| Zdroj: RM Sotheby's
  • McLaren-Mercedes MP4-25 F1 z roku 2010 byl vydražen za 4,7 milionu liber (137 mil. Kč). Unikátním tento vůz činí to, že s ním jezdil několikanásobný šampion Lewis Hamilton a vyhrál s ním Turkish Grand Prix.
    McLaren-Mercedes MP4-25 F1 z roku 2010 byl vydražen za 4,7 milionu liber (137 mil. Kč). Unikátním tento vůz činí to, že s ním jezdil několikanásobný šampion Lewis Hamilton a vyhrál s ním Turkish Grand Prix.| Zdroj: RM Sotheby's
  • McLaren-Mercedes MP4-25 F1 z roku 2010 byl vydražen za 4,7 milionu liber (137 mil. Kč). Unikátním tento vůz činí to, že s ním jezdil několikanásobný šampion Lewis Hamilton a vyhrál s ním Turkish Grand Prix.
    McLaren-Mercedes MP4-25 F1 z roku 2010 byl vydražen za 4,7 milionu liber (137 mil. Kč). Unikátním tento vůz činí to, že s ním jezdil několikanásobný šampion Lewis Hamilton a vyhrál s ním Turkish Grand Prix.| Zdroj: RM Sotheby's
  • McLaren-Mercedes MP4-25 F1 z roku 2010 byl vydražen za 4,7 milionu liber (137 mil. Kč). Unikátním tento vůz činí to, že s ním jezdil několikanásobný šampion Lewis Hamilton a vyhrál s ním Turkish Grand Prix.
    McLaren-Mercedes MP4-25 F1 z roku 2010 byl vydražen za 4,7 milionu liber (137 mil. Kč). Unikátním tento vůz činí to, že s ním jezdil několikanásobný šampion Lewis Hamilton a vyhrál s ním Turkish Grand Prix.| Zdroj: RM Sotheby's
  • McLaren-Mercedes MP4-25 F1 z roku 2010 byl vydražen za 4,7 milionu liber (137 mil. Kč). Unikátním tento vůz činí to, že s ním jezdil několikanásobný šampion Lewis Hamilton a vyhrál s ním Turkish Grand Prix.
    McLaren-Mercedes MP4-25 F1 z roku 2010 byl vydražen za 4,7 milionu liber (137 mil. Kč). Unikátním tento vůz činí to, že s ním jezdil několikanásobný šampion Lewis Hamilton a vyhrál s ním Turkish Grand Prix.| Zdroj: RM Sotheby's
  • Ferrari 250 GT Berlinetta Competizione z roku 1955 se vydražilo za 6,2 milionu euro (151 mil. Kč). Vyrobeno bylo pouhých šest exemplářů.
    Ferrari 250 GT Berlinetta Competizione z roku 1955 se vydražilo za 6,2 milionu euro (151 mil. Kč). Vyrobeno bylo pouhých šest exemplářů.| Zdroj: RM Sotheby's/Peter Singhof
  • Ferrari 250 GT Berlinetta Competizione z roku 1955 se vydražilo za 6,2 milionu euro (151 mil. Kč). Vyrobeno bylo pouhých šest exemplářů.
    Ferrari 250 GT Berlinetta Competizione z roku 1955 se vydražilo za 6,2 milionu euro (151 mil. Kč). Vyrobeno bylo pouhých šest exemplářů.| Zdroj: RM Sotheby's/Peter Singhof
  • Ferrari 250 GT Berlinetta Competizione z roku 1955 se vydražilo za 6,2 milionu euro (151 mil. Kč). Vyrobeno bylo pouhých šest exemplářů.
    Ferrari 250 GT Berlinetta Competizione z roku 1955 se vydražilo za 6,2 milionu euro (151 mil. Kč). Vyrobeno bylo pouhých šest exemplářů.| Zdroj: RM Sotheby's/Peter Singhof
  • Ferrari 250 GT Berlinetta Competizione z roku 1955 se vydražilo za 6,2 milionu euro (151 mil. Kč). Vyrobeno bylo pouhých šest exemplářů.
    Ferrari 250 GT Berlinetta Competizione z roku 1955 se vydražilo za 6,2 milionu euro (151 mil. Kč). Vyrobeno bylo pouhých šest exemplářů.| Zdroj: RM Sotheby's/Peter Singhof
  • Ferrari 250 GT Berlinetta Competizione z roku 1955 se vydražilo za 6,2 milionu euro (151 mil. Kč). Vyrobeno bylo pouhých šest exemplářů.
    Ferrari 250 GT Berlinetta Competizione z roku 1955 se vydražilo za 6,2 milionu euro (151 mil. Kč). Vyrobeno bylo pouhých šest exemplářů.| Zdroj: RM Sotheby's/Peter Singhof
  • Ferrari 275 GTB Competizione z roku 1966 se vydražilo za 7,7 milionu dolarů (168 mil. Kč). Jedná se o další limitovanou edici, vyrobeno jich bylo jen 12 kusů. V letech 1967 až 1969 soutěžil třikrát ve 24hodinovém závodě Le Mans a ve svém debutu byl vítězem třídy.
    Ferrari 275 GTB Competizione z roku 1966 se vydražilo za 7,7 milionu dolarů (168 mil. Kč). Jedná se o další limitovanou edici, vyrobeno jich bylo jen 12 kusů. V letech 1967 až 1969 soutěžil třikrát ve 24hodinovém závodě Le Mans a ve svém debutu byl vítězem třídy.| Zdroj: RM Sotheby's/Robin Adams
  • Ferrari 275 GTB Competizione z roku 1966 se vydražilo za 7,7 milionu dolarů (168 mil. Kč). Jedná se o další limitovanou edici, vyrobeno jich bylo jen 12 kusů. V letech 1967 až 1969 soutěžil třikrát ve 24hodinovém závodě Le Mans a ve svém debutu byl vítězem třídy.
    Ferrari 275 GTB Competizione z roku 1966 se vydražilo za 7,7 milionu dolarů (168 mil. Kč). Jedná se o další limitovanou edici, vyrobeno jich bylo jen 12 kusů. V letech 1967 až 1969 soutěžil třikrát ve 24hodinovém závodě Le Mans a ve svém debutu byl vítězem třídy.| Zdroj: RM Sotheby's/Robin Adams
  • Ferrari 275 GTB Competizione z roku 1966 se vydražilo za 7,7 milionu dolarů (168 mil. Kč). Jedná se o další limitovanou edici, vyrobeno jich bylo jen 12 kusů. V letech 1967 až 1969 soutěžil třikrát ve 24hodinovém závodě Le Mans a ve svém debutu byl vítězem třídy.
    Ferrari 275 GTB Competizione z roku 1966 se vydražilo za 7,7 milionu dolarů (168 mil. Kč). Jedná se o další limitovanou edici, vyrobeno jich bylo jen 12 kusů. V letech 1967 až 1969 soutěžil třikrát ve 24hodinovém závodě Le Mans a ve svém debutu byl vítězem třídy.| Zdroj: RM Sotheby's/Robin Adams
  • Ferrari 275 GTB Competizione z roku 1966 se vydražilo za 7,7 milionu dolarů (168 mil. Kč). Jedná se o další limitovanou edici, vyrobeno jich bylo jen 12 kusů. V letech 1967 až 1969 soutěžil třikrát ve 24hodinovém závodě Le Mans a ve svém debutu byl vítězem třídy.
    Ferrari 275 GTB Competizione z roku 1966 se vydražilo za 7,7 milionu dolarů (168 mil. Kč). Jedná se o další limitovanou edici, vyrobeno jich bylo jen 12 kusů. V letech 1967 až 1969 soutěžil třikrát ve 24hodinovém závodě Le Mans a ve svém debutu byl vítězem třídy.| Zdroj: RM Sotheby's/Robin Adams
  • Ferrari 268 SP z roku 1962 bylo vydraženo rovněž za 7,7 milionu dolarů (168 mil. Kč). Jeho šasi je jen jedna z šesti kusů a navíc je jediný, který dodnes zůstává ve své původní konfiguraci.
    Ferrari 268 SP z roku 1962 bylo vydraženo rovněž za 7,7 milionu dolarů (168 mil. Kč). Jeho šasi je jen jedna z šesti kusů a navíc je jediný, který dodnes zůstává ve své původní konfiguraci.| Zdroj: RM Sothebys/Patrick Ernzen
  • Ferrari 268 SP z roku 1962 bylo vydraženo rovněž za 7,7 milionu dolarů (168 mil. Kč). Jeho šasi je jen jedna z šesti kusů a navíc je jediný, který dodnes zůstává ve své původní konfiguraci.
    Ferrari 268 SP z roku 1962 bylo vydraženo rovněž za 7,7 milionu dolarů (168 mil. Kč). Jeho šasi je jen jedna z šesti kusů a navíc je jediný, který dodnes zůstává ve své původní konfiguraci.| Zdroj: RM Sothebys/Patrick Ernzen
  • Ferrari 268 SP z roku 1962 bylo vydraženo rovněž za 7,7 milionu dolarů (168 mil. Kč). Jeho šasi je jen jedna z šesti kusů a navíc je jediný, který dodnes zůstává ve své původní konfiguraci.
    Ferrari 268 SP z roku 1962 bylo vydraženo rovněž za 7,7 milionu dolarů (168 mil. Kč). Jeho šasi je jen jedna z šesti kusů a navíc je jediný, který dodnes zůstává ve své původní konfiguraci.| Zdroj: RM Sothebys/Patrick Ernzen
  • Ferrari 268 SP z roku 1962 bylo vydraženo rovněž za 7,7 milionu dolarů (168 mil. Kč). Jeho šasi je jen jedna z šesti kusů a navíc je jediný, který dodnes zůstává ve své původní konfiguraci.
    Ferrari 268 SP z roku 1962 bylo vydraženo rovněž za 7,7 milionu dolarů (168 mil. Kč). Jeho šasi je jen jedna z šesti kusů a navíc je jediný, který dodnes zůstává ve své původní konfiguraci.| Zdroj: RM Sothebys/Patrick Ernzen
  • Matra MS 670 z roku 1972 se prodala v aukci za 6,9 milionu euro (168 mil. Kč). Francouzský závoďák pilotoval šampion Formule 1 Graham Hill a dokonce s ním vyhrál vytrvalostní závod 24 hodin Le Mans.
    Matra MS 670 z roku 1972 se prodala v aukci za 6,9 milionu euro (168 mil. Kč). Francouzský závoďák pilotoval šampion Formule 1 Graham Hill a dokonce s ním vyhrál vytrvalostní závod 24 hodin Le Mans.| Zdroj: Artcurial
  • Matra MS 670 z roku 1972 se prodala v aukci za 6,9 milionu euro (168 mil. Kč). Francouzský závoďák pilotoval šampion Formule 1 Graham Hill a dokonce s ním vyhrál vytrvalostní závod 24 hodin Le Mans.
    Matra MS 670 z roku 1972 se prodala v aukci za 6,9 milionu euro (168 mil. Kč). Francouzský závoďák pilotoval šampion Formule 1 Graham Hill a dokonce s ním vyhrál vytrvalostní závod 24 hodin Le Mans.| Zdroj: Artcurial
  • Matra MS 670 z roku 1972 se prodala v aukci za 6,9 milionu euro (168 mil. Kč). Francouzský závoďák pilotoval šampion Formule 1 Graham Hill a dokonce s ním vyhrál vytrvalostní závod 24 hodin Le Mans.
    Matra MS 670 z roku 1972 se prodala v aukci za 6,9 milionu euro (168 mil. Kč). Francouzský závoďák pilotoval šampion Formule 1 Graham Hill a dokonce s ním vyhrál vytrvalostní závod 24 hodin Le Mans.| Zdroj: Artcurial
  • Matra MS 670 z roku 1972 se prodala v aukci za 6,9 milionu euro (168 mil. Kč). Francouzský závoďák pilotoval šampion Formule 1 Graham Hill a dokonce s ním vyhrál vytrvalostní závod 24 hodin Le Mans.
    Matra MS 670 z roku 1972 se prodala v aukci za 6,9 milionu euro (168 mil. Kč). Francouzský závoďák pilotoval šampion Formule 1 Graham Hill a dokonce s ním vyhrál vytrvalostní závod 24 hodin Le Mans.| Zdroj: Artcurial
  • Matra MS 670 z roku 1972 se prodala v aukci za 6,9 milionu euro (168 mil. Kč). Francouzský závoďák pilotoval šampion Formule 1 Graham Hill a dokonce s ním vyhrál vytrvalostní závod 24 hodin Le Mans.
    Matra MS 670 z roku 1972 se prodala v aukci za 6,9 milionu euro (168 mil. Kč). Francouzský závoďák pilotoval šampion Formule 1 Graham Hill a dokonce s ním vyhrál vytrvalostní závod 24 hodin Le Mans.| Zdroj: Artcurial
  • Aston Martin DB4 GT Zagato Coupe z roku 1962 se vydražil v aukci za 9,6 milionu dolarů (210 mil. Kč). Jde o limitovanou edici o pouhých 19 kusech.
    Aston Martin DB4 GT Zagato Coupe z roku 1962 se vydražil v aukci za 9,6 milionu dolarů (210 mil. Kč). Jde o limitovanou edici o pouhých 19 kusech.| Zdroj: RM Sotheby's/Rasy Ran
  • Aston Martin DB4 GT Zagato Coupe z roku 1962 se vydražil v aukci za 9,6 milionu dolarů (210 mil. Kč). Jde o limitovanou edici o pouhých 19 kusech.
    Aston Martin DB4 GT Zagato Coupe z roku 1962 se vydražil v aukci za 9,6 milionu dolarů (210 mil. Kč). Jde o limitovanou edici o pouhých 19 kusech.| Zdroj: RM Sotheby's/Rasy Ran
  • Aston Martin DB4 GT Zagato Coupe z roku 1962 se vydražil v aukci za 9,6 milionu dolarů (210 mil. Kč). Jde o limitovanou edici o pouhých 19 kusech.
    Aston Martin DB4 GT Zagato Coupe z roku 1962 se vydražil v aukci za 9,6 milionu dolarů (210 mil. Kč). Jde o limitovanou edici o pouhých 19 kusech.| Zdroj: RM Sotheby's/Rasy Ran
  • Ferrari 250 California LWB Spider z roku 1959 se vydražilo za 1,8 milionu dolarů (236 mil. Kč). Podobných bylo vyrobeno jen 50 kusů, ale jen deset z nich v závodní specifikaci, kterou se pyšní i tento vůz.
    Ferrari 250 California LWB Spider z roku 1959 se vydražilo za 1,8 milionu dolarů (236 mil. Kč). Podobných bylo vyrobeno jen 50 kusů, ale jen deset z nich v závodní specifikaci, kterou se pyšní i tento vůz.| Zdroj: Gooding & Company/Brian Henniker
  • Ferrari 250 California LWB Spider z roku 1959 se vydražilo za 1,8 milionu dolarů (236 mil. Kč). Podobných bylo vyrobeno jen 50 kusů, ale jen deset z nich v závodní specifikaci, kterou se pyšní i tento vůz.
    Ferrari 250 California LWB Spider z roku 1959 se vydražilo za 1,8 milionu dolarů (236 mil. Kč). Podobných bylo vyrobeno jen 50 kusů, ale jen deset z nich v závodní specifikaci, kterou se pyšní i tento vůz.| Zdroj: Gooding & Company/Brian Henniker
  • Ferrari 250 California LWB Spider z roku 1959 se vydražilo za 1,8 milionu dolarů (236 mil. Kč). Podobných bylo vyrobeno jen 50 kusů, ale jen deset z nich v závodní specifikaci, kterou se pyšní i tento vůz.
    Ferrari 250 California LWB Spider z roku 1959 se vydražilo za 1,8 milionu dolarů (236 mil. Kč). Podobných bylo vyrobeno jen 50 kusů, ale jen deset z nich v závodní specifikaci, kterou se pyšní i tento vůz.| Zdroj: Gooding & Company/Brian Henniker
  • Ferrari 250 California LWB Spider z roku 1959 se vydražilo za 1,8 milionu dolarů (236 mil. Kč). Podobných bylo vyrobeno jen 50 kusů, ale jen deset z nich v závodní specifikaci, kterou se pyšní i tento vůz.
    Ferrari 250 California LWB Spider z roku 1959 se vydražilo za 1,8 milionu dolarů (236 mil. Kč). Podobných bylo vyrobeno jen 50 kusů, ale jen deset z nich v závodní specifikaci, kterou se pyšní i tento vůz.| Zdroj: Gooding & Company/Brian Henniker
  • Ferrari 250 California LWB Spider z roku 1959 se vydražilo za 1,8 milionu dolarů (236 mil. Kč). Podobných bylo vyrobeno jen 50 kusů, ale jen deset z nich v závodní specifikaci, kterou se pyšní i tento vůz.
    Ferrari 250 California LWB Spider z roku 1959 se vydražilo za 1,8 milionu dolarů (236 mil. Kč). Podobných bylo vyrobeno jen 50 kusů, ale jen deset z nich v závodní specifikaci, kterou se pyšní i tento vůz.| Zdroj: Gooding & Company/Brian Henniker
  • Nejdražším vozem loňského roku byl tento McLaren F1, který se vydražil za 20,5 milionu dolaru (448 mil. Kč). Mclarenů F1 vzniklo pouhých 64 kusů a tenhle má navíc nájezd pouhých 390 km a unikátní barevnou kombinaci laku a interiéru.
    Nejdražším vozem loňského roku byl tento McLaren F1, který se vydražil za 20,5 milionu dolaru (448 mil. Kč). Mclarenů F1 vzniklo pouhých 64 kusů a tenhle má navíc nájezd pouhých 390 km a unikátní barevnou kombinaci laku a interiéru.| Zdroj: Gooding & Company/Mike Maez
  • Nejdražším vozem loňského roku byl tento McLaren F1, který se vydražil za 20,5 milionu dolaru (448 mil. Kč). Mclarenů F1 vzniklo pouhých 64 kusů a tenhle má navíc nájezd pouhých 390 km a unikátní barevnou kombinaci laku a interiéru.
    Nejdražším vozem loňského roku byl tento McLaren F1, který se vydražil za 20,5 milionu dolaru (448 mil. Kč). Mclarenů F1 vzniklo pouhých 64 kusů a tenhle má navíc nájezd pouhých 390 km a unikátní barevnou kombinaci laku a interiéru.| Zdroj: Gooding & Company/Mike Maez
  • Nejdražším vozem loňského roku byl tento McLaren F1, který se vydražil za 20,5 milionu dolaru (448 mil. Kč). Mclarenů F1 vzniklo pouhých 64 kusů a tenhle má navíc nájezd pouhých 390 km a unikátní barevnou kombinaci laku a interiéru.
    Nejdražším vozem loňského roku byl tento McLaren F1, který se vydražil za 20,5 milionu dolaru (448 mil. Kč). Mclarenů F1 vzniklo pouhých 64 kusů a tenhle má navíc nájezd pouhých 390 km a unikátní barevnou kombinaci laku a interiéru.| Zdroj: Gooding & Company/Mike Maez
  • Nejdražším vozem loňského roku byl tento McLaren F1, který se vydražil za 20,5 milionu dolaru (448 mil. Kč). Mclarenů F1 vzniklo pouhých 64 kusů a tenhle má navíc nájezd pouhých 390 km a unikátní barevnou kombinaci laku a interiéru.
    Nejdražším vozem loňského roku byl tento McLaren F1, který se vydražil za 20,5 milionu dolaru (448 mil. Kč). Mclarenů F1 vzniklo pouhých 64 kusů a tenhle má navíc nájezd pouhých 390 km a unikátní barevnou kombinaci laku a interiéru.| Zdroj: Gooding & Company/Mike Maez
  • Nejdražším vozem loňského roku byl tento McLaren F1, který se vydražil za 20,5 milionu dolaru (448 mil. Kč). Mclarenů F1 vzniklo pouhých 64 kusů a tenhle má navíc nájezd pouhých 390 km a unikátní barevnou kombinaci laku a interiéru.
    Nejdražším vozem loňského roku byl tento McLaren F1, který se vydražil za 20,5 milionu dolaru (448 mil. Kč). Mclarenů F1 vzniklo pouhých 64 kusů a tenhle má navíc nájezd pouhých 390 km a unikátní barevnou kombinaci laku a interiéru.| Zdroj: Gooding & Company/Mike Maez
Nejdražším vozem loňského roku byl tento McLaren F1, který se vydražil za 20,5 milionu dolaru (448 mil. Kč). Mclarenů F1 vzniklo pouhých 64 kusů a tenhle má navíc nájezd pouhých 390 km a unikátní barevnou kombinaci laku a interiéru.
Ferrari 250 GT LWB Berlinetta z roku 1958 se vydražilo za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Těchto vozů bylo vyrobeno jen 72 kusů a ten dražený vyjel z výrobní linky 52. v pořadí.
Ferrari 250 GT LWB Berlinetta z roku 1958 se vydražilo za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Těchto vozů bylo vyrobeno jen 72 kusů a ten dražený vyjel z výrobní linky 52. v pořadí.
Ferrari 250 GT LWB Berlinetta z roku 1958 se vydražilo za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Těchto vozů bylo vyrobeno jen 72 kusů a ten dražený vyjel z výrobní linky 52. v pořadí.
Ferrari 250 GT LWB Berlinetta z roku 1958 se vydražilo za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Těchto vozů bylo vyrobeno jen 72 kusů a ten dražený vyjel z výrobní linky 52. v pořadí.
Jaguar D-Type Roadster z roku 1955 se vydražil rovněž za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Jde rovněž o limitovanou edici, vyrobeno jich bylo pouhých 71 kusů.
Jaguar D-Type Roadster z roku 1955 se vydražil rovněž za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Jde rovněž o limitovanou edici, vyrobeno jich bylo pouhých 71 kusů.
Jaguar D-Type Roadster z roku 1955 se vydražil rovněž za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Jde rovněž o limitovanou edici, vyrobeno jich bylo pouhých 71 kusů.
Jaguar D-Type Roadster z roku 1955 se vydražil rovněž za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Jde rovněž o limitovanou edici, vyrobeno jich bylo pouhých 71 kusů.
Jaguar D-Type Roadster z roku 1955 se vydražil rovněž za 6 milionů dolarů (130 mil. Kč). Jde rovněž o limitovanou edici, vyrobeno jich bylo pouhých 71 kusů.
McLaren-Mercedes MP4-25 F1 z roku 2010 byl vydražen za 4,7 milionu liber (137 mil. Kč). Unikátním tento vůz činí to, že s ním jezdil několikanásobný šampion Lewis Hamilton a vyhrál s ním Turkish Grand Prix.
McLaren-Mercedes MP4-25 F1 z roku 2010 byl vydražen za 4,7 milionu liber (137 mil. Kč). Unikátním tento vůz činí to, že s ním jezdil několikanásobný šampion Lewis Hamilton a vyhrál s ním Turkish Grand Prix.
McLaren-Mercedes MP4-25 F1 z roku 2010 byl vydražen za 4,7 milionu liber (137 mil. Kč). Unikátním tento vůz činí to, že s ním jezdil několikanásobný šampion Lewis Hamilton a vyhrál s ním Turkish Grand Prix.
McLaren-Mercedes MP4-25 F1 z roku 2010 byl vydražen za 4,7 milionu liber (137 mil. Kč). Unikátním tento vůz činí to, že s ním jezdil několikanásobný šampion Lewis Hamilton a vyhrál s ním Turkish Grand Prix.
McLaren-Mercedes MP4-25 F1 z roku 2010 byl vydražen za 4,7 milionu liber (137 mil. Kč). Unikátním tento vůz činí to, že s ním jezdil několikanásobný šampion Lewis Hamilton a vyhrál s ním Turkish Grand Prix.
Ferrari 250 GT Berlinetta Competizione z roku 1955 se vydražilo za 6,2 milionu euro (151 mil. Kč). Vyrobeno bylo pouhých šest exemplářů.
Ferrari 250 GT Berlinetta Competizione z roku 1955 se vydražilo za 6,2 milionu euro (151 mil. Kč). Vyrobeno bylo pouhých šest exemplářů.
Ferrari 250 GT Berlinetta Competizione z roku 1955 se vydražilo za 6,2 milionu euro (151 mil. Kč). Vyrobeno bylo pouhých šest exemplářů.
Ferrari 250 GT Berlinetta Competizione z roku 1955 se vydražilo za 6,2 milionu euro (151 mil. Kč). Vyrobeno bylo pouhých šest exemplářů.
Ferrari 250 GT Berlinetta Competizione z roku 1955 se vydražilo za 6,2 milionu euro (151 mil. Kč). Vyrobeno bylo pouhých šest exemplářů.
Ferrari 275 GTB Competizione z roku 1966 se vydražilo za 7,7 milionu dolarů (168 mil. Kč). Jedná se o další limitovanou edici, vyrobeno jich bylo jen 12 kusů. V letech 1967 až 1969 soutěžil třikrát ve 24hodinovém závodě Le Mans a ve svém debutu byl vítězem třídy.
Ferrari 275 GTB Competizione z roku 1966 se vydražilo za 7,7 milionu dolarů (168 mil. Kč). Jedná se o další limitovanou edici, vyrobeno jich bylo jen 12 kusů. V letech 1967 až 1969 soutěžil třikrát ve 24hodinovém závodě Le Mans a ve svém debutu byl vítězem třídy.
Ferrari 275 GTB Competizione z roku 1966 se vydražilo za 7,7 milionu dolarů (168 mil. Kč). Jedná se o další limitovanou edici, vyrobeno jich bylo jen 12 kusů. V letech 1967 až 1969 soutěžil třikrát ve 24hodinovém závodě Le Mans a ve svém debutu byl vítězem třídy.
Ferrari 275 GTB Competizione z roku 1966 se vydražilo za 7,7 milionu dolarů (168 mil. Kč). Jedná se o další limitovanou edici, vyrobeno jich bylo jen 12 kusů. V letech 1967 až 1969 soutěžil třikrát ve 24hodinovém závodě Le Mans a ve svém debutu byl vítězem třídy.
Ferrari 268 SP z roku 1962 bylo vydraženo rovněž za 7,7 milionu dolarů (168 mil. Kč). Jeho šasi je jen jedna z šesti kusů a navíc je jediný, který dodnes zůstává ve své původní konfiguraci.
Ferrari 268 SP z roku 1962 bylo vydraženo rovněž za 7,7 milionu dolarů (168 mil. Kč). Jeho šasi je jen jedna z šesti kusů a navíc je jediný, který dodnes zůstává ve své původní konfiguraci.
Ferrari 268 SP z roku 1962 bylo vydraženo rovněž za 7,7 milionu dolarů (168 mil. Kč). Jeho šasi je jen jedna z šesti kusů a navíc je jediný, který dodnes zůstává ve své původní konfiguraci.
Ferrari 268 SP z roku 1962 bylo vydraženo rovněž za 7,7 milionu dolarů (168 mil. Kč). Jeho šasi je jen jedna z šesti kusů a navíc je jediný, který dodnes zůstává ve své původní konfiguraci.
Matra MS 670 z roku 1972 se prodala v aukci za 6,9 milionu euro (168 mil. Kč). Francouzský závoďák pilotoval šampion Formule 1 Graham Hill a dokonce s ním vyhrál vytrvalostní závod 24 hodin Le Mans.
Matra MS 670 z roku 1972 se prodala v aukci za 6,9 milionu euro (168 mil. Kč). Francouzský závoďák pilotoval šampion Formule 1 Graham Hill a dokonce s ním vyhrál vytrvalostní závod 24 hodin Le Mans.
Matra MS 670 z roku 1972 se prodala v aukci za 6,9 milionu euro (168 mil. Kč). Francouzský závoďák pilotoval šampion Formule 1 Graham Hill a dokonce s ním vyhrál vytrvalostní závod 24 hodin Le Mans.
Matra MS 670 z roku 1972 se prodala v aukci za 6,9 milionu euro (168 mil. Kč). Francouzský závoďák pilotoval šampion Formule 1 Graham Hill a dokonce s ním vyhrál vytrvalostní závod 24 hodin Le Mans.
Matra MS 670 z roku 1972 se prodala v aukci za 6,9 milionu euro (168 mil. Kč). Francouzský závoďák pilotoval šampion Formule 1 Graham Hill a dokonce s ním vyhrál vytrvalostní závod 24 hodin Le Mans.
Aston Martin DB4 GT Zagato Coupe z roku 1962 se vydražil v aukci za 9,6 milionu dolarů (210 mil. Kč). Jde o limitovanou edici o pouhých 19 kusech.
Aston Martin DB4 GT Zagato Coupe z roku 1962 se vydražil v aukci za 9,6 milionu dolarů (210 mil. Kč). Jde o limitovanou edici o pouhých 19 kusech.
Aston Martin DB4 GT Zagato Coupe z roku 1962 se vydražil v aukci za 9,6 milionu dolarů (210 mil. Kč). Jde o limitovanou edici o pouhých 19 kusech.
Ferrari 250 California LWB Spider z roku 1959 se vydražilo za 1,8 milionu dolarů (236 mil. Kč). Podobných bylo vyrobeno jen 50 kusů, ale jen deset z nich v závodní specifikaci, kterou se pyšní i tento vůz.
Ferrari 250 California LWB Spider z roku 1959 se vydražilo za 1,8 milionu dolarů (236 mil. Kč). Podobných bylo vyrobeno jen 50 kusů, ale jen deset z nich v závodní specifikaci, kterou se pyšní i tento vůz.
Ferrari 250 California LWB Spider z roku 1959 se vydražilo za 1,8 milionu dolarů (236 mil. Kč). Podobných bylo vyrobeno jen 50 kusů, ale jen deset z nich v závodní specifikaci, kterou se pyšní i tento vůz.
Ferrari 250 California LWB Spider z roku 1959 se vydražilo za 1,8 milionu dolarů (236 mil. Kč). Podobných bylo vyrobeno jen 50 kusů, ale jen deset z nich v závodní specifikaci, kterou se pyšní i tento vůz.
Ferrari 250 California LWB Spider z roku 1959 se vydražilo za 1,8 milionu dolarů (236 mil. Kč). Podobných bylo vyrobeno jen 50 kusů, ale jen deset z nich v závodní specifikaci, kterou se pyšní i tento vůz.
Nejdražším vozem loňského roku byl tento McLaren F1, který se vydražil za 20,5 milionu dolaru (448 mil. Kč). Mclarenů F1 vzniklo pouhých 64 kusů a tenhle má navíc nájezd pouhých 390 km a unikátní barevnou kombinaci laku a interiéru.
Nejdražším vozem loňského roku byl tento McLaren F1, který se vydražil za 20,5 milionu dolaru (448 mil. Kč). Mclarenů F1 vzniklo pouhých 64 kusů a tenhle má navíc nájezd pouhých 390 km a unikátní barevnou kombinaci laku a interiéru.
Nejdražším vozem loňského roku byl tento McLaren F1, který se vydražil za 20,5 milionu dolaru (448 mil. Kč). Mclarenů F1 vzniklo pouhých 64 kusů a tenhle má navíc nájezd pouhých 390 km a unikátní barevnou kombinaci laku a interiéru.
Nejdražším vozem loňského roku byl tento McLaren F1, který se vydražil za 20,5 milionu dolaru (448 mil. Kč). Mclarenů F1 vzniklo pouhých 64 kusů a tenhle má navíc nájezd pouhých 390 km a unikátní barevnou kombinaci laku a interiéru.
Nejdražším vozem loňského roku byl tento McLaren F1, který se vydražil za 20,5 milionu dolaru (448 mil. Kč). Mclarenů F1 vzniklo pouhých 64 kusů a tenhle má navíc nájezd pouhých 390 km a unikátní barevnou kombinaci laku a interiéru.