Škodu za dieselgate Volkswagenu uhradí čtyři zodpovědní vedoucí pracovníci, rozhodli akcionáři

4/20
Zavřít
  • Volkswagen
    Volkswagen| Zdroj: Profimedia.cz
  • Volkswagen ID.3
    Volkswagen ID.3| Zdroj: Reuters
  • Výroba volkswagenů ve Wolfsburgu
    Výroba volkswagenů ve Wolfsburgu| Zdroj: Volkswagen AG
  • Pokud budou čísla obdobná jako předloni, i za rok 2019 nejspíš Volkswagen oznámí, že jeho nejprodávanějším produktem nejsou automobily. Mnohem více kusů německá automobilka udá ve svém uzenářském byznysu, který probíhá už 47 let.
    Pokud budou čísla obdobná jako předloni, i za rok 2019 nejspíš Volkswagen oznámí, že jeho nejprodávanějším produktem nejsou automobily. Mnohem více kusů německá automobilka udá ve svém uzenářském byznysu, který probíhá už 47 let.| Zdroj: Volkswagen
  • Výroba volkswagenů ve Wolfsburgu
    Výroba volkswagenů ve Wolfsburgu| Zdroj: Volkswagen AG
  • Výroba volkswagenů ve Wolfsburgu
    Výroba volkswagenů ve Wolfsburgu| Zdroj: Volkswagen AG
  • Výroba volkswagenů ve Wolfsburgu
    Výroba volkswagenů ve Wolfsburgu| Zdroj: Volkswagen AG
  • Výroba volkswagenů v Hannoveru
    Výroba volkswagenů v Hannoveru| Zdroj: Volkswagen AG
  • Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
    Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen| Zdroj: Volkswagen
  • Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
    Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen| Zdroj: Volkswagen
  • Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
    Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen| Zdroj: Volkswagen
  • Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
    Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen| Zdroj: Volkswagen
  • Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
    Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen| Zdroj: Volkswagen
  • Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
    Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen| Zdroj: Volkswagen
  • Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
    Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen| Zdroj: Volkswagen
  • Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
    Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen| Zdroj: Volkswagen
  • Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
    Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen| Zdroj: Volkswagen
  • Nové logo Volkswagenu
    Nové logo Volkswagenu| Zdroj: Reuters
  • Největší evropská automobilka se stává obhájcem elektromobility, do jejíhož rozvoje hodlá v příštích letech investovat desítky miliard eur. Poptávka po klasických autech ale podle předpokladů Volkswagenu ještě dlouho nezmizí. V roce 2025 mají elektromobily tvořit jen pětinu jeho prodejů.
    Největší evropská automobilka se stává obhájcem elektromobility, do jejíhož rozvoje hodlá v příštích letech investovat desítky miliard eur. Poptávka po klasických autech ale podle předpokladů Volkswagenu ještě dlouho nezmizí. V roce 2025 mají elektromobily tvořit jen pětinu jeho prodejů.| Zdroj: Profimedia
  • Volkswagen Tiguan R
    Volkswagen Tiguan R| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen
Volkswagen ID.3
Výroba volkswagenů ve Wolfsburgu
Pokud budou čísla obdobná jako předloni, i za rok 2019 nejspíš Volkswagen oznámí, že jeho nejprodávanějším produktem nejsou automobily. Mnohem více kusů německá automobilka udá ve svém uzenářském byznysu, který probíhá už 47 let.
Výroba volkswagenů ve Wolfsburgu
Výroba volkswagenů ve Wolfsburgu
Výroba volkswagenů ve Wolfsburgu
Výroba volkswagenů v Hannoveru
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
Nové logo Volkswagenu
Největší evropská automobilka se stává obhájcem elektromobility, do jejíhož rozvoje hodlá v příštích letech investovat desítky miliard eur. Poptávka po klasických autech ale podle předpokladů Volkswagenu ještě dlouho nezmizí. V roce 2025 mají elektromobily tvořit jen pětinu jeho prodejů.
Volkswagen Tiguan R