Škodu za dieselgate Volkswagenu uhradí čtyři zodpovědní vedoucí pracovníci, rozhodli akcionáři
4
/
20
Přehled fotografií
Zavřít
Volkswagen
|
Zdroj: Profimedia.cz
Volkswagen ID.3
|
Zdroj: Reuters
Výroba volkswagenů ve Wolfsburgu
|
Zdroj: Volkswagen AG
Pokud budou čísla obdobná jako předloni, i za rok 2019 nejspíš Volkswagen oznámí, že jeho nejprodávanějším produktem nejsou automobily. Mnohem více kusů německá automobilka udá ve svém uzenářském byznysu, který probíhá už 47 let.
|
Zdroj: Volkswagen
Výroba volkswagenů ve Wolfsburgu
|
Zdroj: Volkswagen AG
Výroba volkswagenů ve Wolfsburgu
|
Zdroj: Volkswagen AG
Výroba volkswagenů ve Wolfsburgu
|
Zdroj: Volkswagen AG
Výroba volkswagenů v Hannoveru
|
Zdroj: Volkswagen AG
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
|
Zdroj: Volkswagen
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
|
Zdroj: Volkswagen
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
|
Zdroj: Volkswagen
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
|
Zdroj: Volkswagen
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
|
Zdroj: Volkswagen
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
|
Zdroj: Volkswagen
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
|
Zdroj: Volkswagen
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
|
Zdroj: Volkswagen
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen
|
Zdroj: Volkswagen
Nové logo Volkswagenu
|
Zdroj: Reuters
Největší evropská automobilka se stává obhájcem elektromobility, do jejíhož rozvoje hodlá v příštích letech investovat desítky miliard eur. Poptávka po klasických autech ale podle předpokladů Volkswagenu ještě dlouho nezmizí. V roce 2025 mají elektromobily tvořit jen pětinu jeho prodejů.
|
Zdroj: Profimedia
Volkswagen Tiguan R
|
Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
Zavřít