Výroba volkswagenů ve Wolfsburgu|
Zdroj: Volkswagen AG
Pokud budou čísla obdobná jako předloni, i za rok 2019 nejspíš Volkswagen oznámí, že jeho nejprodávanějším produktem nejsou automobily. Mnohem více kusů německá automobilka udá ve svém uzenářském byznysu, který probíhá už 47 let.|
Zdroj: Volkswagen
Výroba volkswagenů ve Wolfsburgu|
Zdroj: Volkswagen AG
Výroba volkswagenů ve Wolfsburgu|
Zdroj: Volkswagen AG
Výroba volkswagenů ve Wolfsburgu|
Zdroj: Volkswagen AG
Výroba volkswagenů v Hannoveru|
Zdroj: Volkswagen AG
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen|
Zdroj: Volkswagen
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen|
Zdroj: Volkswagen
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen|
Zdroj: Volkswagen
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen|
Zdroj: Volkswagen
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen|
Zdroj: Volkswagen
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen|
Zdroj: Volkswagen
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen|
Zdroj: Volkswagen
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen|
Zdroj: Volkswagen
Výroba v bratislavské továrně automobilky Volkswagen|
Zdroj: Volkswagen
Nové logo Volkswagenu|
Zdroj: Reuters
Největší evropská automobilka se stává obhájcem elektromobility, do jejíhož rozvoje hodlá v příštích letech investovat desítky miliard eur. Poptávka po klasických autech ale podle předpokladů Volkswagenu ještě dlouho nezmizí. V roce 2025 mají elektromobily tvořit jen pětinu jeho prodejů.|
Zdroj: Profimedia