Jak se jezdilo za socialismu? Na D1 dvě pumpy, žádné rychlostní limity a benzin za dvě kačky

7/13
Přehled fotografií
Zavřít
  • Jak se jezdilo za socialismu.
    Jak se jezdilo za socialismu.| Zdroj: Auto.cz
  • Jak se jezdilo za socialismu.
    Jak se jezdilo za socialismu.| Zdroj: Auto.cz
  • Jak se jezdilo za socialismu.
    Jak se jezdilo za socialismu.| Zdroj: Auto.cz
  • Jak se jezdilo za socialismu.
    Jak se jezdilo za socialismu.| Zdroj: Auto.cz
  • Jak se jezdilo za socialismu.
    Jak se jezdilo za socialismu.| Zdroj: Auto.cz
  • Jak se jezdilo za socialismu.
    Jak se jezdilo za socialismu.| Zdroj: Auto.cz
  • Jak se jezdilo za socialismu.
    Jak se jezdilo za socialismu.| Zdroj: Auto.cz
  • Jak se jezdilo za socialismu.
    Jak se jezdilo za socialismu.| Zdroj: Auto.cz
  • Jak se jezdilo za socialismu.
    Jak se jezdilo za socialismu.| Zdroj: Auto.cz
  • Jak se jezdilo za socialismu.
    Jak se jezdilo za socialismu.| Zdroj: Auto.cz
  • **Favorit** vznikl ještě za socialismu jako nástupce řady Škoda 105/120. Původní návrh nakreslil Bertone. První moderní novodobé auto škodovky nebylo špatné, ale přišlo pozdě a mělo zastaralý motor.
    **Favorit** vznikl ještě za socialismu jako nástupce řady Škoda 105/120. Původní návrh nakreslil Bertone. První moderní novodobé auto škodovky nebylo špatné, ale přišlo pozdě a mělo zastaralý motor.
  • Škoda 720
    Škoda 720| Zdroj: Svět motorů
  • NSU
    NSU| Zdroj: Svět motorů
Jak se jezdilo za socialismu.
Jak se jezdilo za socialismu.
Jak se jezdilo za socialismu.
Jak se jezdilo za socialismu.
Jak se jezdilo za socialismu.
Jak se jezdilo za socialismu.
Jak se jezdilo za socialismu.
Jak se jezdilo za socialismu.
Jak se jezdilo za socialismu.
Jak se jezdilo za socialismu.
**Favorit** vznikl ještě za socialismu jako nástupce řady Škoda 105/120. Původní návrh nakreslil Bertone. První moderní novodobé auto škodovky nebylo špatné, ale přišlo pozdě a mělo zastaralý motor.
Škoda 720
NSU