Účet za špatné airbagy a svolání desítek milionů vozů? Až miliarda dolarů

3/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • ...
    ...| Zdroj: Shutterstock.com
  • Životnost komponentů a podobně
    Životnost komponentů a podobně| Zdroj: archiv
  • Společnost TÜV SÜD Czech zahájila 15. listopadu v Nymburku provoz nové laboratoře airbagů. Ve dvou klimatizovaných komorách lze testovat vlastnosti ochrany cestujících při teplotách minus 70 až 150 stupňů Celsia.
    Společnost TÜV SÜD Czech zahájila 15. listopadu v Nymburku provoz nové laboratoře airbagů. Ve dvou klimatizovaných komorách lze testovat vlastnosti ochrany cestujících při teplotách minus 70 až 150 stupňů Celsia.| Zdroj: ctk
  • Aktivace airbagu při nárazu auta (foto: Profimedia.cz)
    Aktivace airbagu při nárazu auta (foto: Profimedia.cz)| Zdroj: Profimedia.cz
  • Krční airbag by měl ochránit hlavu a krk před nárazem (foto: Profimedia.cz)
    Krční airbag by měl ochránit hlavu a krk před nárazem (foto: Profimedia.cz)| Zdroj: Profimedia.cz
  • Testování krčního airbagu Hovding collar - srážka s autem (foto: Profimedia.cz)
    Testování krčního airbagu Hovding collar - srážka s autem (foto: Profimedia.cz)| Zdroj: Profimedia.cz
  • Airbag Hovding collar by se měl nafouknout ve zlomku vteřiny (foto: Profimedia.cz)
    Airbag Hovding collar by se měl nafouknout ve zlomku vteřiny (foto: Profimedia.cz)| Zdroj: Profimedia.cz
  • Jedna z fází testu airbagu Hovding collar (foto: Profimedia.cz)
    Jedna z fází testu airbagu Hovding collar (foto: Profimedia.cz)| Zdroj: Profimedia.cz
  • Cyklistický airbag by měl zmírnit následky různých pádů (foto: Profimedia.cz)
    Cyklistický airbag by měl zmírnit následky různých pádů (foto: Profimedia.cz)| Zdroj: Profimedia.cz
  • Testování krčního airbagu Hovding collar - pád přes řídítka (foto: Profimedia.cz)
    Testování krčního airbagu Hovding collar - pád přes řídítka (foto: Profimedia.cz)| Zdroj: Profimedia.cz
...
Životnost komponentů a podobně
Společnost TÜV SÜD Czech zahájila 15. listopadu v Nymburku provoz nové laboratoře airbagů. Ve dvou klimatizovaných komorách lze testovat vlastnosti ochrany cestujících při teplotách minus 70 až 150 stupňů Celsia.
Aktivace airbagu při nárazu auta (foto: Profimedia.cz)
Krční airbag by měl ochránit hlavu a krk před nárazem (foto: Profimedia.cz)
Testování krčního airbagu Hovding collar - srážka s autem (foto: Profimedia.cz)
Airbag Hovding collar by se měl nafouknout ve zlomku vteřiny (foto: Profimedia.cz)
Jedna z fází testu airbagu Hovding collar (foto: Profimedia.cz)
Cyklistický airbag by měl zmírnit následky různých pádů (foto: Profimedia.cz)
Testování krčního airbagu Hovding collar - pád přes řídítka (foto: Profimedia.cz)