Ťok: Rychlovlak do Brna bude stát až 160 miliard korun
5
/
14
Přehled fotografií
Zavřít
italský rychlovlak Frecciarossa
|
Zdroj: ctk
Vysokorychlostní jednotka Siemens ICx pro Deutsche Bahn
|
Zdroj: VÚŽ
Vysokorychlostní jednotka Deutsche Bahn ICx od Siemensu
|
Zdroj: VÚŽ
Rychlovlak z Peking do Kantonu
|
Zdroj: ctk
Rychlovlak CRH.
|
Zdroj: Sasa Blau
Rychlovlak AGV od francouzského Alstomu na zkušením okruhu v Cerhenicích
|
Zdroj: Miroslav.broz, Wikimedia.org (CC BY-SA 3.0)
Rychlovlaky ICE se německou krajinou prohánějí rychlostí až 300 km/h.
|
Zdroj: profimedia.cz
Rychlovlak ICE na trati
|
Zdroj: profimedia.cz
Komfort a rychlost. To jsousynonyma pro rychlovlaktypu pendolino, i kdyžv Česku nemůže plněuplatnit svůj výkon. Za pětlet provozu převezlo sedmsouprav přes čtyři milionycestujících. Největší úspěchslaví na trati Praha–Ostrava
|
Zdroj: mediafax
Chlouba čínských drah. Rychlovlak CRH je to nejlepší, co čínské dráhy mají
|
Zdroj: Sasa Blau, E15
Rychlovlak maglev překonal rychlostní hranici 600 km/h
|
Zdroj: Profimedia.cz
Rychlovlak maglev překonal rychlostní hranici 600 km/h
|
Zdroj: Profimedia.cz
Rychlovlaky CRH2C a CR23C, které stojí na základech společnosti Siemens
Šéf Výzkumného Ústavu Železničního Antonín Blažek
|
Zdroj: Michal Nosek, Jan Pavec
Zavřít