První vodíková tramvaj začala vozit cestující, obsluhuje okolí čínského Tchang-šanu

3/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Čínská tramvaj 27T, která technicky vychází z koncepce škodováckých tramvají ForCity
    Čínská tramvaj 27T, která technicky vychází z koncepce škodováckých tramvají ForCity| Zdroj: Skoda Transportation
  • Čínská tramvaj 27T, která technicky vychází z koncepce škodováckých tramvají ForCity
    Čínská tramvaj 27T, která technicky vychází z koncepce škodováckých tramvají ForCity| Zdroj: Skoda Transportation
  • Vodík má vlaková souprava uchovaný v nádržích umístěných ve střeše. Prostřednictvím palivových článků se průběžně mění na elektřinu.
    Vodík má vlaková souprava uchovaný v nádržích umístěných ve střeše. Prostřednictvím palivových článků se průběžně mění na elektřinu.| Zdroj: VTM.cz
  • Pro optimální využití a větší rozšíření však bude potřeba dobudovat vodíkovou infrastrukturu.
    Pro optimální využití a větší rozšíření však bude potřeba dobudovat vodíkovou infrastrukturu.| Zdroj: VTM.cz
  • vodíková čerpací stanice
    vodíková čerpací stanice| Zdroj: profimedia
Čínská tramvaj 27T, která technicky vychází z koncepce škodováckých tramvají ForCity
Čínská tramvaj 27T, která technicky vychází z koncepce škodováckých tramvají ForCity
Vodík má vlaková souprava uchovaný v nádržích umístěných ve střeše. Prostřednictvím palivových článků se průběžně mění na elektřinu.
Pro optimální využití a větší rozšíření však bude potřeba dobudovat vodíkovou infrastrukturu.
vodíková čerpací stanice