Soumrak Vítkovické závodní dráhy. Podívejte se, jak vypadala v dobách největší slávy
6
/
46
Přehled fotografií
Zavřít
Lití v Evrazu
|
Zdroj: archiv E15
Speciální přeprava ze slevárny NHKG do Vítkovic, naložen je velký odlitek části válcovací stolice pro ruského zákazníka.
|
Zdroj: Archiv E15
Přejezd na ulici Prvního máje ve Vítkovicích, veze se část mostu z mostárny
|
Zdroj: Archiv E15
Speciální přeprava dílů pro atomové elektrárny, výrobky atomového programu Vítkovice jaderné strojirenství
|
Zdroj: Archiv E15
Průmyslová lokomotiva táhne vlak po první spojovací koleji ze stanice Svinov-Vítkovice do stanice vlečky Horní nádraží, dnes již kolej není, al ezbyl po ní násep a most přes řeku Odru
|
Zdroj: Archiv E15
Stavědlo na ulici Štramberská ve Vítkovicích U černobílých fotek autor neznámý, barevné fotky jsou mé
|
Zdroj: Archiv E15
Kolejiště pod vysokými pecemi, dnes je tam Dolní Oblast Vítkovic (muzeum)
|
Zdroj: Archiv E15
Váha na Horním nádraží vlečky VZD(Vítkovická závodní dráha)
|
Zdroj: Archiv E15
Přejezd do ocelárny ve Vítkovicích
|
Zdroj: Vítězslav Klozík
Přesun s prázdnými Veronikami do Mittalu, těmto vlakům se odjakživa v Ostravě říkalo ,,železný,,
|
Zdroj: Vítězslav Klozík
Přejezd s příčnými závorami, ulice Štramberská Vítkovice
|
Zdroj: Vítězslav Klozík
Železný na mostě přes Ostravice cestou na Mittal
|
Zdroj: Vítězslav Klozík
Již zrušená halda v Ostravě-Hrabové, přesun z odpadem a struskou ze Západního nádraží
|
Zdroj: Vítězslav Klozík
Odlitek kokily míří ze slevárny do tzv. čistírny, západní nádraží, Vítkovice, kolejiště zvané Kairo
|
Zdroj: Vítězslav Klozík
Osobní nádraží, Vítkovice
|
Zdroj: Vítězslav Klozík
Obří, dvaceti nápravový vůz zvaný stonožka o nosnosti 400 tun veze pod termopoklopem ingot z vítkovic do kovárny v arealu ArcelorMittal.
|
Zdroj: Vítězslav Klozík
Kolejiště před vítkovickou ocelárnou
|
Zdroj: Vítězslav Klozík
Přejezd na ulici Ruská ve Vítkovicích
|
Zdroj: Vítězslav Klozík
Vítkovický stroj na nádraží statní dráhy, tedy sždc, Ostrava-Vítkovice
|
Zdroj: Vítězslav Klozík
Lokomotiva 785 zvaná popelnica posunovala na Západním nádraží ve Vítkovicích
|
Zdroj: Vítězslav Klozík
Kolej k11, Vítkovice horní nadraží
|
Zdroj: Vítězslav Klozík
Západní nádraží u elektrohutě, stroj odpočívá po posunu
|
Zdroj: Vítězslav Klozík
Vítkovice obsluhují i závod Škoda vagonka v areálu bývalé kotlárny, zde je zachycen posun s cityelefantem
|
Zdroj: Vítězslav Klozík
Vítkovický stroj cestou pro vápno do štramberka, říká se tomu vlaku Štramberák
|
Zdroj: Vítězslav Klozík
Dolní nádraží, Vítkovice
|
Zdroj: Vítězslav Klozík
Kolejiště před vítkovickou ocelárnou
|
Zdroj: Vítězslav Klozík
Zde přistavuje lokomotiva Veroniky navylévací místo v ocelárně
|
Zdroj: Vítězslav Klozík
Posun s loženým vlakem bram pro amerického zákazníka, Horní nádraží,
|
Zdroj: Vítězslav Klozík
Stroje před výtopnou ve Vítkovicích
|
Zdroj: Vítězslav Klozík
Kolejiště v horní oblasti kudy se vozil šrot k pecím Oxivitu, dnes je již po uzavření ocelárny mimo provoz
|
Zdroj: Vítězslav Klozík
Přestavba lokomotivy na pohon zemním plynem(CNG)
|
Zdroj: Vítězslav Klozík
Vlak jedoucí přes západní nádraží ve Vítkovicích.
|
Zdroj: Vítězslav Klozík
Vylévaní, ocelárna Evraz Vítkovice Steel
|
Zdroj: Vítězslav Klozík
Výroba v závodech skupiny Vítkovice Machinery Group
|
Zdroj: Vítkovice
Výroba v závodech skupiny Vítkovice Machinery Group
|
Zdroj: Vítkovice
Areál Dolních Vítkovice
|
Zdroj: E15 Dušan Kütner
Areál Dolních Vítkovice
|
Zdroj: E15 Dušan Kütner
Areál Dolních Vítkovice
|
Zdroj: E15 Dušan Kütner
Areál Dolních Vítkovice
|
Zdroj: E15 Dušan Kütner
Areál Dolních Vítkovice
|
Zdroj: E15 Dušan Kütner
Areál Dolních Vítkovice
|
Zdroj: E15 Dušan Kütner
Areál Dolních Vítkovice
|
Zdroj: E15 Dušan Kütner
Areál Dolních Vítkovice
|
Zdroj: E15 Dušan Kütner
Areál Dolních Vítkovice
|
Zdroj: E15 Dušan Kütner
Areál Dolních Vítkovice
|
Zdroj: E15 Dušan Kütner
Areál Dolních Vítkovice
|
Zdroj: E15 Dušan Kütner
Zavřít