České dráhy stále sázejí na pendolina, investují do celkové rekonstrukce

1/25
Přehled fotografií
Zavřít
  • Pendolino
    Pendolino| Zdroj: profimedia
  • Modernizací postupně projde i dalších šest jednotek Pendolino.
    Modernizací postupně projde i dalších šest jednotek Pendolino.| Zdroj: České dráhy
  • Modernizací zatím prošla první souprava s označením 680.005, která se bude pohybovat na trati Praha-Košice.
    Modernizací zatím prošla první souprava s označením 680.005, která se bude pohybovat na trati Praha-Košice.| Zdroj: České dráhy
  • Takto se modernizovala první třída s novým obložením, kobercem a koženými sedačkami.
    Takto se modernizovala první třída s novým obložením, kobercem a koženými sedačkami.| Zdroj: České dráhy
  • Mezi novými prvky najdeme i nový informační a multimediální systém - v každé jednotce najdeme 28 monitorů.
    Mezi novými prvky najdeme i nový informační a multimediální systém - v každé jednotce najdeme 28 monitorů.| Zdroj: České dráhy
  • Renovací prošlo i technické zázemí vlakové soupravy. Během přestavby bylo nataženo přes dva a půl kilometru kabelů.
    Renovací prošlo i technické zázemí vlakové soupravy. Během přestavby bylo nataženo přes dva a půl kilometru kabelů.| Zdroj: České dráhy
  • Ze stropů zmizela světla, která jsou nově nahrazena LED osvětlením.
    Ze stropů zmizela světla, která jsou nově nahrazena LED osvětlením.| Zdroj: České dráhy
  • Při modernizaci byl původní interiér kompletně demontován a to včetně podlahové krytiny nebo obložení.
    Při modernizaci byl původní interiér kompletně demontován a to včetně podlahové krytiny nebo obložení.| Zdroj: České dráhy
  • Tak vypadal původně bar.
    Tak vypadal původně bar.| Zdroj: České dráhy
  • V obou třídách najdeme místo původního linolea koberec. Druhá třída má sedačky potažené novým textilním čalouněním.
    V obou třídách najdeme místo původního linolea koberec. Druhá třída má sedačky potažené novým textilním čalouněním.| Zdroj: České dráhy
  • Takto vypadala první třída ještě před modernizací
    Takto vypadala první třída ještě před modernizací| Zdroj: České dráhy
  • A takto vypadá první třída po renovaci. Nové jsou i stoly, na nichž je nyní víc místa.
    A takto vypadá první třída po renovaci. Nové jsou i stoly, na nichž je nyní víc místa.| Zdroj: České dráhy
  • Renovované pendolino.
    Renovované pendolino.| Zdroj: České dráhy
  • Stolky s držákem.
    Stolky s držákem.| Zdroj: České dráhy
  • Novinkou je ale větší počet zásuvek pro nabíjení a napájení drobné elektroniky.
    Novinkou je ale větší počet zásuvek pro nabíjení a napájení drobné elektroniky.| Zdroj: České dráhy
  • Samozřejmostí je pokrytí vlaků Pendolino bezdrátovým připojením k internetu, které bylo dostupné i před modernizací.
    Samozřejmostí je pokrytí vlaků Pendolino bezdrátovým připojením k internetu, které bylo dostupné i před modernizací.| Zdroj: České dráhy
  • Nechybí ani miniaturní sekce pro kola se svérázným řešením.
    Nechybí ani miniaturní sekce pro kola se svérázným řešením.| Zdroj: České dráhy
  • A druhá třída po modernizaci. Přibylo místo pod sedačkami a stolky jsou o kus větší.
    A druhá třída po modernizaci. Přibylo místo pod sedačkami a stolky jsou o kus větší.| Zdroj: České dráhy
  • Nový interiér pendolina ČD
    Nový interiér pendolina ČD| Zdroj: České dráhy
  • Nový interiér pendolina ČD
    Nový interiér pendolina ČD| Zdroj: České dráhy
  • Nový interiér pendolina ČD
    Nový interiér pendolina ČD| Zdroj: České dráhy
  • Nový interiér pendolina ČD
    Nový interiér pendolina ČD| Zdroj: České dráhy
  • České dráhy, Pendolino, vlak
    České dráhy, Pendolino, vlak
  • S konkurencí. Pendolino je nyní v Česku nejrychlejším vlakem
    S konkurencí. Pendolino je nyní v Česku nejrychlejším vlakem| Zdroj: profimedia.cz
  • Komfort a rychlost. To jsousynonyma pro rychlovlaktypu pendolino, i kdyžv Česku nemůže plněuplatnit svůj výkon. Za pětlet provozu převezlo sedmsouprav přes čtyři milionycestujících. Největší úspěchslaví na trati Praha–Ostrava
    Komfort a rychlost. To jsousynonyma pro rychlovlaktypu pendolino, i kdyžv Česku nemůže plněuplatnit svůj výkon. Za pětlet provozu převezlo sedmsouprav přes čtyři milionycestujících. Největší úspěchslaví na trati Praha–Ostrava| Zdroj: mediafax
Pendolino
Modernizací postupně projde i dalších šest jednotek Pendolino.
Modernizací zatím prošla první souprava s označením 680.005, která se bude pohybovat na trati Praha-Košice.
Takto se modernizovala první třída s novým obložením, kobercem a koženými sedačkami.
Mezi novými prvky najdeme i nový informační a multimediální systém - v každé jednotce najdeme 28 monitorů.
Renovací prošlo i technické zázemí vlakové soupravy. Během přestavby bylo nataženo přes dva a půl kilometru kabelů.
Ze stropů zmizela světla, která jsou nově nahrazena LED osvětlením.
Při modernizaci byl původní interiér kompletně demontován a to včetně podlahové krytiny nebo obložení.
Tak vypadal původně bar.
V obou třídách najdeme místo původního linolea koberec. Druhá třída má sedačky potažené novým textilním čalouněním.
Takto vypadala první třída ještě před modernizací
A takto vypadá první třída po renovaci. Nové jsou i stoly, na nichž je nyní víc místa.
Renovované pendolino.
Stolky s držákem.
Novinkou je ale větší počet zásuvek pro nabíjení a napájení drobné elektroniky.
Samozřejmostí je pokrytí vlaků Pendolino bezdrátovým připojením k internetu, které bylo dostupné i před modernizací.
Nechybí ani miniaturní sekce pro kola se svérázným řešením.
A druhá třída po modernizaci. Přibylo místo pod sedačkami a stolky jsou o kus větší.
Nový interiér pendolina ČD
Nový interiér pendolina ČD
Nový interiér pendolina ČD
Nový interiér pendolina ČD
České dráhy, Pendolino, vlak
S konkurencí. Pendolino je nyní v Česku nejrychlejším vlakem
Komfort a rychlost. To jsousynonyma pro rychlovlaktypu pendolino, i kdyžv Česku nemůže plněuplatnit svůj výkon. Za pětlet provozu převezlo sedmsouprav přes čtyři milionycestujících. Největší úspěchslaví na trati Praha–Ostrava