Modernizací postupně projde i dalších šest jednotek Pendolino.|
Zdroj: České dráhy
Modernizací zatím prošla první souprava s označením 680.005, která se bude pohybovat na trati Praha-Košice.|
Zdroj: České dráhy
Takto se modernizovala první třída s novým obložením, kobercem a koženými sedačkami.|
Zdroj: České dráhy
Mezi novými prvky najdeme i nový informační a multimediální systém - v každé jednotce najdeme 28 monitorů.|
Zdroj: České dráhy
Renovací prošlo i technické zázemí vlakové soupravy. Během přestavby bylo nataženo přes dva a půl kilometru kabelů.|
Zdroj: České dráhy
Ze stropů zmizela světla, která jsou nově nahrazena LED osvětlením.|
Zdroj: České dráhy
Při modernizaci byl původní interiér kompletně demontován a to včetně podlahové krytiny nebo obložení.|
Zdroj: České dráhy
Tak vypadal původně bar.|
Zdroj: České dráhy
V obou třídách najdeme místo původního linolea koberec. Druhá třída má sedačky potažené novým textilním čalouněním.|
Zdroj: České dráhy
Takto vypadala první třída ještě před modernizací|
Zdroj: České dráhy
A takto vypadá první třída po renovaci. Nové jsou i stoly, na nichž je nyní víc místa.|
Zdroj: České dráhy
Renovované pendolino.|
Zdroj: České dráhy
Stolky s držákem.|
Zdroj: České dráhy
Novinkou je ale větší počet zásuvek pro nabíjení a napájení drobné elektroniky.|
Zdroj: České dráhy
Samozřejmostí je pokrytí vlaků Pendolino bezdrátovým připojením k internetu, které bylo dostupné i před modernizací.|
Zdroj: České dráhy
Nechybí ani miniaturní sekce pro kola se svérázným řešením.|
Zdroj: České dráhy
A druhá třída po modernizaci. Přibylo místo pod sedačkami a stolky jsou o kus větší.|
Zdroj: České dráhy
Nový interiér pendolina ČD|
Zdroj: České dráhy
Nový interiér pendolina ČD|
Zdroj: České dráhy
Nový interiér pendolina ČD|
Zdroj: České dráhy
Nový interiér pendolina ČD|
Zdroj: České dráhy
České dráhy, Pendolino, vlak
S konkurencí. Pendolino je nyní v Česku nejrychlejším vlakem|
Zdroj: profimedia.cz
Komfort a rychlost. To jsousynonyma pro rychlovlaktypu pendolino, i kdyžv Česku nemůže plněuplatnit svůj výkon. Za pětlet provozu převezlo sedmsouprav přes čtyři milionycestujících. Největší úspěchslaví na trati Praha–Ostrava|
Zdroj: mediafax