Emisní limity vyhnaly ruské Lady z Evropy, píše Gazeta Wyborcza

1/21
Zavřít
  • Civilní varianty vypadaly k nerozeznání od jiných běžných 2101 nebo modernizovaných 21011.
    Civilní varianty vypadaly k nerozeznání od jiných běžných 2101 nebo modernizovaných 21011.| Zdroj: AutoRevue.cz
  • Speciální Lady se dokázaly rozjet na 180 km/h, jejich brzdy však byly sériové.
    Speciální Lady se dokázaly rozjet na 180 km/h, jejich brzdy však byly sériové.| Zdroj: AutoRevue.cz
  • Ani tyto modely se od aut běžných občanů navenek nijak nelišily.
    Ani tyto modely se od aut běžných občanů navenek nijak nelišily.| Zdroj: AutoRevue.cz
  • Dalším modelem v pořadí byl VAZ 21059, který převzal pohonnou jednotku VAZ 411.
    Dalším modelem v pořadí byl VAZ 21059, který převzal pohonnou jednotku VAZ 411.| Zdroj: AutoRevue.cz
  • S ohledem na potřeby sovětských milicí se dá předpokládat, že ne všechny služební vozy byly poháněné motorem RPD.
    S ohledem na potřeby sovětských milicí se dá předpokládat, že ne všechny služební vozy byly poháněné motorem RPD.| Zdroj: AutoRevue.cz
  • Milice a KGB byly hlavním odběratelem výkonnějších modelů Lada, dostali se však i do rukou vybraných osob.
    Milice a KGB byly hlavním odběratelem výkonnějších modelů Lada, dostali se však i do rukou vybraných osob.| Zdroj: AutoRevue.cz
  • Následující model VAZ 21019 měl dvourotorový agregát VAZ 411 s výkonem zvýšeným na 120 koní.
    Následující model VAZ 21019 měl dvourotorový agregát VAZ 411 s výkonem zvýšeným na 120 koní.| Zdroj: AutoRevue.cz
  • Wankely se montovaly do služebních automobilů s přídomkem "stíhací" nebo též "pronásledovací".
    Wankely se montovaly do služebních automobilů s přídomkem "stíhací" nebo též "pronásledovací".| Zdroj: AutoRevue.cz
  • Následující model VAZ 21019 měl dvourotorový agregát VAZ 411 s výkonem zvýšeným na 120 koní.
    Následující model VAZ 21019 měl dvourotorový agregát VAZ 411 s výkonem zvýšeným na 120 koní.| Zdroj: AutoRevue.cz
  • První Lada s rotačním motorem vypadala jako běžný model VAZ 2101
    První Lada s rotačním motorem vypadala jako běžný model VAZ 2101| Zdroj: AutoRevue.cz
  • Přesto vzniklo několik prototypů s označením GAZ 31028.
    Přesto vzniklo několik prototypů s označením GAZ 31028.| Zdroj: AutoRevue.cz
  • Lada
    Lada| Zdroj: auto.cz
  • Lada
    Lada| Zdroj: auto.cz
  • Lada
    Lada| Zdroj: auto.cz
  • Lada
    Lada| Zdroj: auto.cz
  • Lada
    Lada| Zdroj: auto.cz
  • Lada
    Lada| Zdroj: auto.cz
  • Lada
    Lada| Zdroj: auto.cz
  • Lada
    Lada| Zdroj: auto.cz
  • Lada
    Lada| Zdroj: auto.cz
  • Lada
    Lada| Zdroj: auto.cz
Civilní varianty vypadaly k nerozeznání od jiných běžných 2101 nebo modernizovaných 21011.
Speciální Lady se dokázaly rozjet na 180 km/h, jejich brzdy však byly sériové.
Ani tyto modely se od aut běžných občanů navenek nijak nelišily.
Dalším modelem v pořadí byl VAZ 21059, který převzal pohonnou jednotku VAZ 411.
S ohledem na potřeby sovětských milicí se dá předpokládat, že ne všechny služební vozy byly poháněné motorem RPD.
Milice a KGB byly hlavním odběratelem výkonnějších modelů Lada, dostali se však i do rukou vybraných osob.
Následující model VAZ 21019 měl dvourotorový agregát VAZ 411 s výkonem zvýšeným na 120 koní.
Wankely se montovaly do služebních automobilů s přídomkem "stíhací" nebo též "pronásledovací".
Následující model VAZ 21019 měl dvourotorový agregát VAZ 411 s výkonem zvýšeným na 120 koní.
První Lada s rotačním motorem vypadala jako běžný model VAZ 2101
Přesto vzniklo několik prototypů s označením GAZ 31028.
Lada
Lada
Lada
Lada
Lada
Lada
Lada
Lada
Lada
Lada