Emisní limity vyhnaly ruské Lady z Evropy, píše Gazeta Wyborcza
1
/
21
Přehled fotografií
Zavřít
Civilní varianty vypadaly k nerozeznání od jiných běžných 2101 nebo modernizovaných 21011.
|
Zdroj: AutoRevue.cz
Speciální Lady se dokázaly rozjet na 180 km/h, jejich brzdy však byly sériové.
|
Zdroj: AutoRevue.cz
Ani tyto modely se od aut běžných občanů navenek nijak nelišily.
|
Zdroj: AutoRevue.cz
Dalším modelem v pořadí byl VAZ 21059, který převzal pohonnou jednotku VAZ 411.
|
Zdroj: AutoRevue.cz
S ohledem na potřeby sovětských milicí se dá předpokládat, že ne všechny služební vozy byly poháněné motorem RPD.
|
Zdroj: AutoRevue.cz
Milice a KGB byly hlavním odběratelem výkonnějších modelů Lada, dostali se však i do rukou vybraných osob.
|
Zdroj: AutoRevue.cz
Následující model VAZ 21019 měl dvourotorový agregát VAZ 411 s výkonem zvýšeným na 120 koní.
|
Zdroj: AutoRevue.cz
Wankely se montovaly do služebních automobilů s přídomkem "stíhací" nebo též "pronásledovací".
|
Zdroj: AutoRevue.cz
Následující model VAZ 21019 měl dvourotorový agregát VAZ 411 s výkonem zvýšeným na 120 koní.
|
Zdroj: AutoRevue.cz
První Lada s rotačním motorem vypadala jako běžný model VAZ 2101
|
Zdroj: AutoRevue.cz
Přesto vzniklo několik prototypů s označením GAZ 31028.
|
Zdroj: AutoRevue.cz
Lada
|
Zdroj: auto.cz
Lada
|
Zdroj: auto.cz
Lada
|
Zdroj: auto.cz
Lada
|
Zdroj: auto.cz
Lada
|
Zdroj: auto.cz
Lada
|
Zdroj: auto.cz
Lada
|
Zdroj: auto.cz
Lada
|
Zdroj: auto.cz
Lada
|
Zdroj: auto.cz
Lada
|
Zdroj: auto.cz
Zavřít