NKÚ: Do rozvoje vodní cesty na Labi dal stát už miliardu, využití je přitom minimální

4/5
Zavřít
  • Rejdařův sen. Takto by měl podle plánů Ředitelství vodních cest vypadat úsek Labe pod Děčínem, který je poslední neregulovanou částí řeky od soutoku s Vltavou.
    Rejdařův sen. Takto by měl podle plánů Ředitelství vodních cest vypadat úsek Labe pod Děčínem, který je poslední neregulovanou částí řeky od soutoku s Vltavou.| Zdroj: Foto RVC
  • Peníze v první řadě. Nový jez podporuje ministerstvo dopravy i rejdaři. Podle ministerstvaabsence posledního jezu na dolním Labi (na vizualizacích) znehodnocuje celou labsko--vltavskou vodní cestu. Dosavadní desetimiliardové investice do vodní infrastruktury prýbez děčínské zdrže přicházejí vniveč. Ekologické organizace jako Arnika nebo Děti Země aleoponují, že jez za zhruba pět miliard je zbytečným plýtváním, neboť výkony lodní dopravyjsou zanedbatelné, a také, že vodní dílo zničí poslední přírodní úsek Labe
    Peníze v první řadě. Nový jez podporuje ministerstvo dopravy i rejdaři. Podle ministerstvaabsence posledního jezu na dolním Labi (na vizualizacích) znehodnocuje celou labsko--vltavskou vodní cestu. Dosavadní desetimiliardové investice do vodní infrastruktury prýbez děčínské zdrže přicházejí vniveč. Ekologické organizace jako Arnika nebo Děti Země aleoponují, že jez za zhruba pět miliard je zbytečným plýtváním, neboť výkony lodní dopravyjsou zanedbatelné, a také, že vodní dílo zničí poslední přírodní úsek Labe| Zdroj: Vizualizace Reditelstvi vodnich cest
  • Remorkér Beskydy
    Remorkér Beskydy| Zdroj: By Karelj (Own work) [CC BY-SA 3.0 (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0)], via Wikimedia Commons
  • remorkér Beskydy
    remorkér Beskydy | Zdroj: čtk
  • remorkér Beskydy
    remorkér Beskydy | Zdroj: čtk
Rejdařův sen. Takto by měl podle plánů Ředitelství vodních cest vypadat úsek Labe pod Děčínem, který je poslední neregulovanou částí řeky od soutoku s Vltavou.
Peníze v první řadě. Nový jez podporuje ministerstvo dopravy i rejdaři. Podle ministerstvaabsence posledního jezu na dolním Labi (na vizualizacích) znehodnocuje celou labsko--vltavskou vodní cestu. Dosavadní desetimiliardové investice do vodní infrastruktury prýbez děčínské zdrže přicházejí vniveč. Ekologické organizace jako Arnika nebo Děti Země aleoponují, že jez za zhruba pět miliard je zbytečným plýtváním, neboť výkony lodní dopravyjsou zanedbatelné, a také, že vodní dílo zničí poslední přírodní úsek Labe
Remorkér Beskydy
remorkér Beskydy
remorkér Beskydy