Světu chybějí tisíce letadel, létat se bude staršími stroji a dráž. Airbus a Boeing nestíhají

3/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Letecké společnosti po celém světě zoufale postrádají letadla.
    Letecké společnosti po celém světě zoufale postrádají letadla.| Zdroj: Profimedia
  • Rychle se obnovující zájem lidí cestovat, který ještě umocní světu se otevírající Čína, významně navýšil poptávku po dopravních letadlech.
    Rychle se obnovující zájem lidí cestovat, který ještě umocní světu se otevírající Čína, významně navýšil poptávku po dopravních letadlech.| Zdroj: Profimedia
  • Jejich výrobu v halách Airbusu i Boeingu ale škrtí zpřetrhané dodavatelské řetězce, drahé energie i nedostatek pracovníků.
    Jejich výrobu v halách Airbusu i Boeingu ale škrtí zpřetrhané dodavatelské řetězce, drahé energie i nedostatek pracovníků.| Zdroj: Profimedia
  • Kombinace nedostatku letadel, rostoucí poptávky po létání a vyšších cen paliva zřejmě vyústí v zakořenění vyšších cen letenek a starších letadel ve flotilách aerolinek.
    Kombinace nedostatku letadel, rostoucí poptávky po létání a vyšších cen paliva zřejmě vyústí v zakořenění vyšších cen letenek a starších letadel ve flotilách aerolinek.| Zdroj: Profimedia
  • Důsledkem je i pomalejší návrat linek na Letiště Václava Havla v Praze.
    Důsledkem je i pomalejší návrat linek na Letiště Václava Havla v Praze.| Zdroj: Tomeš Michael / E15
Letecké společnosti po celém světě zoufale postrádají letadla.
Rychle se obnovující zájem lidí cestovat, který ještě umocní světu se otevírající Čína, významně navýšil poptávku po dopravních letadlech.
Jejich výrobu v halách Airbusu i Boeingu ale škrtí zpřetrhané dodavatelské řetězce, drahé energie i nedostatek pracovníků.
Kombinace nedostatku letadel, rostoucí poptávky po létání a vyšších cen paliva zřejmě vyústí v zakořenění vyšších cen letenek a starších letadel ve flotilách aerolinek.
Důsledkem je i pomalejší návrat linek na Letiště Václava Havla v Praze.