Praha se po dvou dekádách dočká nových typů tramvají. Vyjedou v pátek na speciální lince

6/33
Přehled fotografií
Zavřít
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Plzeňská Škoda Group a její tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.
    Plzeňská Škoda Group a její tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.| Zdroj: Dopravní podnik Praha
  • Interiér tramvaje 52T
    Interiér tramvaje 52T| Zdroj: Dopravní podnik Praha
  • Interiér tramvaje 52T
    Interiér tramvaje 52T| Zdroj: Dopravní podnik Praha
  • Interiér tramvaje 52T
    Interiér tramvaje 52T| Zdroj: Dopravní podnik Praha
  • Interiér tramvaje 52T
    Interiér tramvaje 52T| Zdroj: Dopravní podnik Praha
  • Interiér tramvaje 52T
    Interiér tramvaje 52T| Zdroj: Dopravní podnik Praha
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Plzeňská Škoda Group a její tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.
Interiér tramvaje 52T
Interiér tramvaje 52T
Interiér tramvaje 52T
Interiér tramvaje 52T
Interiér tramvaje 52T
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.