Historický Jaguar E-Type s typickou dlouhou přídí. Auto, které v roce 1961 obdivoval i Enzo Ferrari. Nejdříve se vyráběl jako dvoumístné kupé, později přibyla i čtyřmístná verze.|
Zdroj: Josef Pučelík
Historický Jaguar E-Type se vyráběl mezi lety 1961 a 1975. Auto, které obdivoval i Enzo Ferrari.|
Zdroj: Josef Pučelík
Následuje přehlídka britských aut koncernu British Leyland. Předchůdce Spitfiru Triumph TR3.|
Zdroj: Josef Pučelík
Další britský roadster MG A. Je starší než Spitfire, jeho výroba byla zastavena v roce 1962.|
Zdroj: Josef Pučelík
Interiér MG A.|
Zdroj: Josef Pučelík
Triumph Spitfire z koncernu British Leyland. Vyráběl se mezi lety 1962-1980. Díky jednoduché konstrukci a relativně levné výrobě se na trh dostalo mnoho druhů a podob auta.|
Zdroj: Josef Pučelík
Triumph Spitfire - typický britský roadster. Nejedná se o úplně eykluzivní model - z výrobní linky sjelo více než 300 tisíc kusů.|
Zdroj: Josef Pučelík
Další Triumph|
Zdroj: Josef Pučelík
Triumph je mezi sběrateli oblíbený.|
Zdroj: Josef Pučelík
Opel GT - sporťák od Opelu není příliš silným autem, vyráběl se s motorem s maximálním objemem 1,9l.|
Zdroj: Josef Pučelík
Opel GT|
Zdroj: Josef Pučelík
Starší exempláře reprezentovalo hned několik modelů Aero. poslední vozy značky vyjely na silnice na začátku padesátých let, těsně po znárodnění firmy.|
Zdroj: Josef Pučelík
Historický motocykl Dněpr reprezentuje sovětské dopravní prostředky. Motocykly Dněpr se vyráběly v ukrajinském Kyjevě. Patří k němu i sajdkára.|
Zdroj: Josef Pučelík
Nemohla chybět ani Jawa.|
Zdroj: Josef Pučelík
Tatra 603 s typickou proudnicovou karoserií. Ve své době auto platilo za luxusní auto, jezdil s ním i Husák. Nejostřejší verze měla motor o výkonu přes 100 koňských sil.|
Zdroj: Josef Pučelík
Škoda 1000MBX, vylepšená verze "Mbéčka". Zaručeně ji poznáte podle chybějícího panelu mezi dveřmi.|
Zdroj: Josef Pučelík
Škoda 1000MBX je vyhledávaným - tím pádem i drahým - veteránem.|
Zdroj: Josef Pučelík