Triumph Spitfire i Jaguar E-Type: Podívejte se na setkání veteránů

1/17
Přehled fotografií
Zavřít
  • Historický Jaguar E-Type s typickou dlouhou přídí. Auto, které v roce 1961 obdivoval i Enzo Ferrari. Nejdříve se vyráběl jako dvoumístné kupé, později přibyla i čtyřmístná verze.
    Historický Jaguar E-Type s typickou dlouhou přídí. Auto, které v roce 1961 obdivoval i Enzo Ferrari. Nejdříve se vyráběl jako dvoumístné kupé, později přibyla i čtyřmístná verze.| Zdroj: Josef Pučelík
  • Historický Jaguar E-Type se vyráběl mezi lety 1961 a 1975. Auto, které obdivoval i Enzo Ferrari.
    Historický Jaguar E-Type se vyráběl mezi lety 1961 a 1975. Auto, které obdivoval i Enzo Ferrari.| Zdroj: Josef Pučelík
  • Následuje přehlídka britských aut koncernu British Leyland. Předchůdce Spitfiru Triumph TR3.
    Následuje přehlídka britských aut koncernu British Leyland. Předchůdce Spitfiru Triumph TR3.| Zdroj: Josef Pučelík
  • Další britský roadster MG A. Je starší než Spitfire, jeho výroba byla zastavena v roce 1962.
    Další britský roadster MG A. Je starší než Spitfire, jeho výroba byla zastavena v roce 1962.| Zdroj: Josef Pučelík
  • Interiér MG A.
    Interiér MG A.| Zdroj: Josef Pučelík
  • Triumph Spitfire z koncernu British Leyland. Vyráběl se mezi lety 1962-1980. Díky jednoduché konstrukci a relativně levné výrobě se na trh dostalo mnoho druhů a podob auta.
    Triumph Spitfire z koncernu British Leyland. Vyráběl se mezi lety 1962-1980. Díky jednoduché konstrukci a relativně levné výrobě se na trh dostalo mnoho druhů a podob auta.| Zdroj: Josef Pučelík
  • Triumph Spitfire - typický britský roadster. Nejedná se o úplně eykluzivní model - z výrobní linky sjelo více než 300 tisíc kusů.
    Triumph Spitfire - typický britský roadster. Nejedná se o úplně eykluzivní model - z výrobní linky sjelo více než 300 tisíc kusů.| Zdroj: Josef Pučelík
  • Další Triumph
    Další Triumph| Zdroj: Josef Pučelík
  • Triumph je mezi sběrateli oblíbený.
    Triumph je mezi sběrateli oblíbený.| Zdroj: Josef Pučelík
  • Opel GT - sporťák od Opelu není příliš silným autem, vyráběl se s motorem s maximálním objemem 1,9l.
    Opel GT - sporťák od Opelu není příliš silným autem, vyráběl se s motorem s maximálním objemem 1,9l.| Zdroj: Josef Pučelík
  • Opel GT
    Opel GT| Zdroj: Josef Pučelík
  • Starší exempláře reprezentovalo hned několik modelů Aero. poslední vozy značky vyjely na silnice na začátku padesátých let, těsně po znárodnění firmy.
    Starší exempláře reprezentovalo hned několik modelů Aero. poslední vozy značky vyjely na silnice na začátku padesátých let, těsně po znárodnění firmy.| Zdroj: Josef Pučelík
  • Historický motocykl Dněpr reprezentuje sovětské dopravní prostředky. Motocykly Dněpr se vyráběly v ukrajinském Kyjevě. Patří k němu i sajdkára.
    Historický motocykl Dněpr reprezentuje sovětské dopravní prostředky. Motocykly Dněpr se vyráběly v ukrajinském Kyjevě. Patří k němu i sajdkára.| Zdroj: Josef Pučelík
  • Nemohla chybět ani Jawa.
    Nemohla chybět ani Jawa.| Zdroj: Josef Pučelík
  • Tatra 603 s typickou proudnicovou karoserií. Ve své době auto platilo za luxusní auto, jezdil s ním i Husák. Nejostřejší verze měla motor o výkonu přes 100 koňských sil.
    Tatra 603 s typickou proudnicovou karoserií. Ve své době auto platilo za luxusní auto, jezdil s ním i Husák. Nejostřejší verze měla motor o výkonu přes 100 koňských sil.| Zdroj: Josef Pučelík
  • Škoda 1000MBX, vylepšená verze "Mbéčka". Zaručeně ji poznáte podle chybějícího panelu mezi dveřmi.
    Škoda 1000MBX, vylepšená verze "Mbéčka". Zaručeně ji poznáte podle chybějícího panelu mezi dveřmi.| Zdroj: Josef Pučelík
  • Škoda 1000MBX je vyhledávaným - tím pádem i drahým - veteránem.
    Škoda 1000MBX je vyhledávaným - tím pádem i drahým - veteránem.| Zdroj: Josef Pučelík
Historický Jaguar E-Type s typickou dlouhou přídí. Auto, které v roce 1961 obdivoval i Enzo Ferrari. Nejdříve se vyráběl jako dvoumístné kupé, později přibyla i čtyřmístná verze.
Historický Jaguar E-Type se vyráběl mezi lety 1961 a 1975. Auto, které obdivoval i Enzo Ferrari.
Následuje přehlídka britských aut koncernu British Leyland. Předchůdce Spitfiru Triumph TR3.
Další britský roadster MG A. Je starší než Spitfire, jeho výroba byla zastavena v roce 1962.
Interiér MG A.
Triumph Spitfire z koncernu British Leyland. Vyráběl se mezi lety 1962-1980. Díky jednoduché konstrukci a relativně levné výrobě se na trh dostalo mnoho druhů a podob auta.
Triumph Spitfire - typický britský roadster. Nejedná se o úplně eykluzivní model - z výrobní linky sjelo více než 300 tisíc kusů.
Další Triumph
Triumph je mezi sběrateli oblíbený.
Opel GT - sporťák od Opelu není příliš silným autem, vyráběl se s motorem s maximálním objemem 1,9l.
Opel GT
Starší exempláře reprezentovalo hned několik modelů Aero. poslední vozy značky vyjely na silnice na začátku padesátých let, těsně po znárodnění firmy.
Historický motocykl Dněpr reprezentuje sovětské dopravní prostředky. Motocykly Dněpr se vyráběly v ukrajinském Kyjevě. Patří k němu i sajdkára.
Nemohla chybět ani Jawa.
Tatra 603 s typickou proudnicovou karoserií. Ve své době auto platilo za luxusní auto, jezdil s ním i Husák. Nejostřejší verze měla motor o výkonu přes 100 koňských sil.
Škoda 1000MBX, vylepšená verze "Mbéčka". Zaručeně ji poznáte podle chybějícího panelu mezi dveřmi.
Škoda 1000MBX je vyhledávaným - tím pádem i drahým - veteránem.