Nekorunovaným králem malých vozů se stal v roce 1957 Fiat 500 Nuova se vzduchem chlazeným dvouválcovým motorem vzadu.|
Zdroj: Karel Haas
Sergio Marchionne, Fiat 500|
Zdroj: ctk
V letech 1967-1977 se pod značkou Autobianchi vyráběl v Desiu i Fiat 500 Giardiniera.|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Vozy Fiat-Abarth 595SS a 695SS vycházely ze slavného Fiatu 500, který se začal vyrábět v roce 1957.|
Zdroj: Zdeněk Vacek
Fiat 500|
Zdroj: Jiří Pekárek
Fiat 500 Topolino se začal vyrábět už před válkou. Jeho modernizovaná verze 500 C se vyráběla v letech 1949 až 1955.|
Zdroj: Karel Haas
Autobianchi Bianchina 500 využívala mechanické díly z Fiatu 500, včetně vzduchem chlazeného dvouválce, umístěného vzadu.|
Zdroj: Karel Haas
Fiat 500 Topolino (1936-1948)|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Fiat 500 Topolino (1936-1948)|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Původní Bianchina Trasformabile měla plátěnou shrnovací střechu, jiná karosářská verze se první tři roky ani nevyráběla. Dvouválce 0,48 a 0,5 l byly umístěny vzadu jako u Fiatu 500.|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun