Legendární Fiat 500 slaví 60 let. První majitelé za něj dali šestnáct dělnických platů

4/13
Přehled fotografií
Zavřít
  • Fiat 500 (1957)
    Fiat 500 (1957)| Zdroj: Autorevue.cz
  • Nekorunovaným králem malých vozů se stal v roce 1957 Fiat 500 Nuova se vzduchem chlazeným dvouválcovým motorem vzadu.
    Nekorunovaným králem malých vozů se stal v roce 1957 Fiat 500 Nuova se vzduchem chlazeným dvouválcovým motorem vzadu.| Zdroj: Karel Haas
  • Sergio Marchionne, Fiat 500
    Sergio Marchionne, Fiat 500| Zdroj: ctk
  • V letech 1967-1977 se pod značkou Autobianchi vyráběl v Desiu i Fiat 500 Giardiniera.
    V letech 1967-1977 se pod značkou Autobianchi vyráběl v Desiu i Fiat 500 Giardiniera.| Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
  • Vozy Fiat-Abarth 595SS a 695SS vycházely ze slavného Fiatu 500, který se začal vyrábět v roce 1957.
    Vozy Fiat-Abarth 595SS a 695SS vycházely ze slavného Fiatu 500, který se začal vyrábět v roce 1957.| Zdroj: Zdeněk Vacek
  • Fiat 500
    Fiat 500| Zdroj: Jiří Pekárek
  • Fiat 500 Topolino se začal vyrábět už před válkou. Jeho modernizovaná verze 500 C se vyráběla v letech 1949 až 1955.
    Fiat 500 Topolino se začal vyrábět už před válkou. Jeho modernizovaná verze 500 C se vyráběla v letech 1949 až 1955.| Zdroj: Karel Haas
  • Autobianchi Bianchina 500 využívala mechanické díly z Fiatu 500, včetně vzduchem chlazeného dvouválce, umístěného vzadu.
    Autobianchi Bianchina 500 využívala mechanické díly z Fiatu 500, včetně vzduchem chlazeného dvouválce, umístěného vzadu.| Zdroj: Karel Haas
  • Fiat 500 Topolino (1936-1948)
    Fiat 500 Topolino (1936-1948)| Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
  • Fiat 500 Topolino (1936-1948)
    Fiat 500 Topolino (1936-1948)| Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
  • Původní Bianchina Trasformabile měla plátěnou shrnovací střechu, jiná karosářská verze se první tři roky ani nevyráběla. Dvouválce 0,48 a 0,5 l byly umístěny vzadu jako u Fiatu 500.
    Původní Bianchina Trasformabile měla plátěnou shrnovací střechu, jiná karosářská verze se první tři roky ani nevyráběla. Dvouválce 0,48 a 0,5 l byly umístěny vzadu jako u Fiatu 500.| Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
  • Fiat 500 od Hamann Motorsport
    Fiat 500 od Hamann Motorsport
  • Fiat 500 Giardiniera
    Fiat 500 Giardiniera
Fiat 500 (1957)
Nekorunovaným králem malých vozů se stal v roce 1957 Fiat 500 Nuova se vzduchem chlazeným dvouválcovým motorem vzadu.
Sergio Marchionne, Fiat 500
V letech 1967-1977 se pod značkou Autobianchi vyráběl v Desiu i Fiat 500 Giardiniera.
Vozy Fiat-Abarth 595SS a 695SS vycházely ze slavného Fiatu 500, který se začal vyrábět v roce 1957.
Fiat 500
Fiat 500 Topolino se začal vyrábět už před válkou. Jeho modernizovaná verze 500 C se vyráběla v letech 1949 až 1955.
Autobianchi Bianchina 500 využívala mechanické díly z Fiatu 500, včetně vzduchem chlazeného dvouválce, umístěného vzadu.
Fiat 500 Topolino (1936-1948)
Fiat 500 Topolino (1936-1948)
Původní Bianchina Trasformabile měla plátěnou shrnovací střechu, jiná karosářská verze se první tři roky ani nevyráběla. Dvouválce 0,48 a 0,5 l byly umístěny vzadu jako u Fiatu 500.
Fiat 500 od Hamann Motorsport
Fiat 500 Giardiniera