Obrazem: Renault ukázal auto blízké budoucnosti. Symbioz je jak pojízdný obývací pokoj

6/15
Přehled fotografií
Zavřít
  • Za zmínku stojí také prosklená střecha, která pomůže prosvětlit a tím pádem i opticky zvětšit prostory vozu. Ne tedy, že by to 4,7 metrů dlouhé a skoro 2 metry široké auto potřebovalo...
    Za zmínku stojí také prosklená střecha, která pomůže prosvětlit a tím pádem i opticky zvětšit prostory vozu. Ne tedy, že by to 4,7 metrů dlouhé a skoro 2 metry široké auto potřebovalo...| Zdroj: Renault
  • Renault na letošním Frankfurtském autosalonu (IAA) představil nový koncept Symbioz.
    Renault na letošním Frankfurtském autosalonu (IAA) představil nový koncept Symbioz.| Zdroj: Renault
  • Ten má reprezentovat střednědobou vizi zmíněné francouzské automobilky.
    Ten má reprezentovat střednědobou vizi zmíněné francouzské automobilky.| Zdroj: Renault
  • V blízké budoucnosti (Renault mluví o roku 2030) by měl vůz být kompatibilní i s hypermoderními rodinnými domy.
    V blízké budoucnosti (Renault mluví o roku 2030) by měl vůz být kompatibilní i s hypermoderními rodinnými domy.| Zdroj: Renault
  • Samořídící auto zkrátka pasažéry doveze až dovnitř a díky malé elektrické rozvodné síti se s obydlím propojí.
    Samořídící auto zkrátka pasažéry doveze až dovnitř a díky malé elektrické rozvodné síti se s obydlím propojí.| Zdroj: Renault
  • Následně si stáhne aktualizace softwaru nebo se začne bezdrátově dobíjet. A to v závislosti na tom, kam se chystáte.
    Následně si stáhne aktualizace softwaru nebo se začne bezdrátově dobíjet. A to v závislosti na tom, kam se chystáte.| Zdroj: Renault
  • Na víkendy a delší plánované vyjížďky si Symbioz připraví „plnou nádrž“, zatímco pro všední dny si nechá v akumulátorech jen tolik energie, aby to stačilo na běžný nákup.
    Na víkendy a delší plánované vyjížďky si Symbioz připraví „plnou nádrž“, zatímco pro všední dny si nechá v akumulátorech jen tolik energie, aby to stačilo na běžný nákup.| Zdroj: Renault
  • Může rovněž plnit funkci jakéhosi záložního generátoru pro vybrané spotřebiče.
    Může rovněž plnit funkci jakéhosi záložního generátoru pro vybrané spotřebiče.| Zdroj: Renault
  • To se bude hodit zejména v situacích, kdy vypadne elektřina.
    To se bude hodit zejména v situacích, kdy vypadne elektřina.| Zdroj: Renault
  • Interiér s čtyřmi otočnými sedadly a stolkem lze využívat i jako další obytný prostor – třeba v případě, že chcete poslouchat hudbu a nerušit své okolí.
    Interiér s čtyřmi otočnými sedadly a stolkem lze využívat i jako další obytný prostor – třeba v případě, že chcete poslouchat hudbu a nerušit své okolí.| Zdroj: Renault
  • Tento koncept je zajímavý nejen z hlediska funkcionality, ale i designu. Z předního pohledu upoutá pozornost spousta elektroluminiscenčních diod (LED).
    Tento koncept je zajímavý nejen z hlediska funkcionality, ale i designu. Z předního pohledu upoutá pozornost spousta elektroluminiscenčních diod (LED).| Zdroj: Renault
  • Z boku zase zaujme zpracování velkých kol či jednolité dveře s unikátním otevíráním.
    Z boku zase zaujme zpracování velkých kol či jednolité dveře s unikátním otevíráním.| Zdroj: Renault
  • Vynechat nelze ani technické údaje. Dva elektromotory mají společný výkon 671 koní (500 kW) a z 0 na 100 se vozidlo dostane za 6 sekund.
    Vynechat nelze ani technické údaje. Dva elektromotory mají společný výkon 671 koní (500 kW) a z 0 na 100 se vozidlo dostane za 6 sekund.| Zdroj: Renault
  • Lithionky s kapacitou 72 kilowatthodin mu zajistí dojezd cca 500 kilometrů. Rychlonabíjení pak slibuje dobití 80 procent baterie za pouhých 20 minut.
    Lithionky s kapacitou 72 kilowatthodin mu zajistí dojezd cca 500 kilometrů. Rychlonabíjení pak slibuje dobití 80 procent baterie za pouhých 20 minut.| Zdroj: Renault
  • Mimochodem, navzdory jeho vysoké autonomii (4. stupeň) v Renaultu Symbioz stále naleznete volant a pedály. Myslíte, že tyto prvky bude obsahovat i za 17 let?
    Mimochodem, navzdory jeho vysoké autonomii (4. stupeň) v Renaultu Symbioz stále naleznete volant a pedály. Myslíte, že tyto prvky bude obsahovat i za 17 let?| Zdroj: Renault
Za zmínku stojí také prosklená střecha, která pomůže prosvětlit a tím pádem i opticky zvětšit prostory vozu. Ne tedy, že by to 4,7 metrů dlouhé a skoro 2 metry široké auto potřebovalo...
Renault na letošním Frankfurtském autosalonu (IAA) představil nový koncept Symbioz.
Ten má reprezentovat střednědobou vizi zmíněné francouzské automobilky.
V blízké budoucnosti (Renault mluví o roku 2030) by měl vůz být kompatibilní i s hypermoderními rodinnými domy.
Samořídící auto zkrátka pasažéry doveze až dovnitř a díky malé elektrické rozvodné síti se s obydlím propojí.
Následně si stáhne aktualizace softwaru nebo se začne bezdrátově dobíjet. A to v závislosti na tom, kam se chystáte.
Na víkendy a delší plánované vyjížďky si Symbioz připraví „plnou nádrž“, zatímco pro všední dny si nechá v akumulátorech jen tolik energie, aby to stačilo na běžný nákup.
Může rovněž plnit funkci jakéhosi záložního generátoru pro vybrané spotřebiče.
To se bude hodit zejména v situacích, kdy vypadne elektřina.
Interiér s čtyřmi otočnými sedadly a stolkem lze využívat i jako další obytný prostor – třeba v případě, že chcete poslouchat hudbu a nerušit své okolí.
Tento koncept je zajímavý nejen z hlediska funkcionality, ale i designu. Z předního pohledu upoutá pozornost spousta elektroluminiscenčních diod (LED).
Z boku zase zaujme zpracování velkých kol či jednolité dveře s unikátním otevíráním.
Vynechat nelze ani technické údaje. Dva elektromotory mají společný výkon 671 koní (500 kW) a z 0 na 100 se vozidlo dostane za 6 sekund.
Lithionky s kapacitou 72 kilowatthodin mu zajistí dojezd cca 500 kilometrů. Rychlonabíjení pak slibuje dobití 80 procent baterie za pouhých 20 minut.
Mimochodem, navzdory jeho vysoké autonomii (4. stupeň) v Renaultu Symbioz stále naleznete volant a pedály. Myslíte, že tyto prvky bude obsahovat i za 17 let?