Příběh prvorepublikových automobilů Škoda. Byly jednoduché a dostupné

1/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda 420
    Škoda 420| Zdroj: autorevue.cz
  • Zdroj: autorevue.cz
  • Zdroj: autorevue.cz
  • Zdroj: autorevue.cz
  • Zdroj: autorevue.cz
  • Škoda Typ 110
    Škoda Typ 110| Zdroj: autorevue.cz
  • Vyvrcholením snahy o skutečně lidový vůz se stala Škoda Popular 995 (na snímku dobový inzerát).
    Vyvrcholením snahy o skutečně lidový vůz se stala Škoda Popular 995 (na snímku dobový inzerát).| Zdroj: autorevue.cz
  • Zdroj: autorevue.cz
  • Řada Popular debutovala v roce 1934. Nejdostupnějším provedením se stala "Liduška", typ 937, za cenu od 17 300 Kč. | Škoda Popular
    Řada Popular debutovala v roce 1934. Nejdostupnějším provedením se stala "Liduška", typ 937, za cenu od 17 300 Kč. | Škoda Popular| Zdroj: autorevue.cz
  • Zdroj: autorevue.cz
  • Zdroj: autorevue.cz
  • Škoda 422 Tudor
    Škoda 422 Tudor| Zdroj: autorevue.cz
  • Škoda 420 Popular
    Škoda 420 Popular| Zdroj: autorevue.cz
  • Škoda 420 Popular
    Škoda 420 Popular| Zdroj: autorevue.cz
  • Škoda 420 Standard
    Škoda 420 Standard| Zdroj: autorevue.cz
  • Škoda 422 Tudor
    Škoda 422 Tudor| Zdroj: autorevue.cz
  • Škoda 430
    Škoda 430| Zdroj: autorevue.cz
  • Škoda 860
    Škoda 860| Zdroj: autorevue.cz
  • Škoda 420 Standard
    Škoda 420 Standard| Zdroj: autorevue.cz
  • Zdroj: autorevue.cz
Škoda 420
Škoda Typ 110
Vyvrcholením snahy o skutečně lidový vůz se stala Škoda Popular 995 (na snímku dobový inzerát).
Řada Popular debutovala v roce 1934. Nejdostupnějším provedením se stala "Liduška", typ 937, za cenu od 17 300 Kč. | Škoda Popular
Škoda 422 Tudor
Škoda 420 Popular
Škoda 420 Popular
Škoda 420 Standard
Škoda 422 Tudor
Škoda 430
Škoda 860
Škoda 420 Standard