Praga Grand byla o poznání reprezentativnější. Pohánět ji mohl i osmiválec|
Zdroj: autorevue.cz
Praga V Landaulet vznikla již v roce 1908|
Zdroj: autorevue.cz
Motorový pluh Praga X z roku 1913 zvládl za den zorat pole velké asi 2,5 hektaru|
Zdroj: autorevue.cz
Praga Mignon byl první úspěšný osobní automobil|
Zdroj: autorevue.cz
Praga Alfa měla zaujmout střední třídu obyvatelstva|
Zdroj: autorevue.cz
Praga Picollo zaznamenala velký úspěch. Tento konkrétní kousek lakoval karosář Sodomka metalízou již ve třicátých letech|
Zdroj: autorevue.cz
Běžně ale měly "pikoly" méně výrazné barvy|
Zdroj: autorevue.cz
Tato Praga Lady zvítězila v kategorii design na pařížském autosalonu|
Zdroj: autorevue.cz
Nejmenším vozem v nabídce byla Praga Baby|
Zdroj: autorevue.cz
Podvozky a motory Pragy využilo i mnoho hasičských vozů či sanitek|
Zdroj: autorevue.cz
Novým typem reprezentativní limuzíny se ve třicátých letech stal model Golden. Tento konkrétní kousek byl v osobním vlastnictví prezidenta Beneš.|
Zdroj: autorevue.cz
Takovéto tři reklamní přestavby vozů Praga byly údajně čtyři - jedna i na plzeňské pivo|
Zdroj: autorevue.cz
Praga V byl první velice úspěšný typ nákladního vozu|
Zdroj: autorevue.cz
Produkce různých typů nákladních vozů probíhala vedle výroby osobních aut|
Zdroj: autorevue.cz
Praga byla v Československu velmi úspěšná|
Zdroj: autorevue.cz
Postupně rozšiřovala obory své činnosti i o letadla|
Zdroj: autorevue.cz
či tanky|
Zdroj: autorevue.cz
Od padesátých let ale měla jeden jediný úkol - vyrábět Pragy V3S a S5T|
Zdroj: autorevue.cz
Po sametové revoluci vznikly nové typy nákladních aut|
Zdroj: autorevue.cz
Nyní jsou nosným oborem motokáry|
Zdroj: autorevue.cz
Ovšem zájemci si můžou objednat i takovýto supersport Praga|
Zdroj: autorevue.cz