Od přepravy prezidentů, přes výrobu tanků, k supersportu. Prohlédněte si historii značky Praga

2/21
Přehled fotografií
Zavřít
  • Praga Grand byla o poznání reprezentativnější. Pohánět ji mohl i osmiválec
    Praga Grand byla o poznání reprezentativnější. Pohánět ji mohl i osmiválec| Zdroj: autorevue.cz
  • Praga V Landaulet vznikla již v roce 1908
    Praga V Landaulet vznikla již v roce 1908| Zdroj: autorevue.cz
  • Motorový pluh Praga X z roku 1913 zvládl za den zorat pole velké asi 2,5 hektaru
    Motorový pluh Praga X z roku 1913 zvládl za den zorat pole velké asi 2,5 hektaru| Zdroj: autorevue.cz
  • Praga Mignon byl první úspěšný osobní automobil
    Praga Mignon byl první úspěšný osobní automobil| Zdroj: autorevue.cz
  • Praga Alfa měla zaujmout střední třídu obyvatelstva
    Praga Alfa měla zaujmout střední třídu obyvatelstva| Zdroj: autorevue.cz
  • Praga Picollo zaznamenala velký úspěch. Tento konkrétní kousek lakoval karosář Sodomka metalízou již ve třicátých letech
    Praga Picollo zaznamenala velký úspěch. Tento konkrétní kousek lakoval karosář Sodomka metalízou již ve třicátých letech| Zdroj: autorevue.cz
  • Běžně ale měly "pikoly" méně výrazné barvy
    Běžně ale měly "pikoly" méně výrazné barvy| Zdroj: autorevue.cz
  • Tato Praga Lady zvítězila v kategorii design na pařížském autosalonu
    Tato Praga Lady zvítězila v kategorii design na pařížském autosalonu| Zdroj: autorevue.cz
  • Nejmenším vozem v nabídce byla Praga Baby
    Nejmenším vozem v nabídce byla Praga Baby| Zdroj: autorevue.cz
  • Podvozky a motory Pragy využilo i mnoho hasičských vozů či sanitek
    Podvozky a motory Pragy využilo i mnoho hasičských vozů či sanitek| Zdroj: autorevue.cz
  • Novým typem reprezentativní limuzíny se ve třicátých letech stal model Golden. Tento konkrétní kousek byl v osobním vlastnictví prezidenta Beneš.
    Novým typem reprezentativní limuzíny se ve třicátých letech stal model Golden. Tento konkrétní kousek byl v osobním vlastnictví prezidenta Beneš.| Zdroj: autorevue.cz
  • Takovéto tři reklamní přestavby vozů Praga byly údajně čtyři - jedna i na plzeňské pivo
    Takovéto tři reklamní přestavby vozů Praga byly údajně čtyři - jedna i na plzeňské pivo| Zdroj: autorevue.cz
  • Praga V byl první velice úspěšný typ nákladního vozu
    Praga V byl první velice úspěšný typ nákladního vozu| Zdroj: autorevue.cz
  • Produkce různých typů nákladních vozů probíhala vedle výroby osobních aut
    Produkce různých typů nákladních vozů probíhala vedle výroby osobních aut| Zdroj: autorevue.cz
  • Praga byla v Československu velmi úspěšná
    Praga byla v Československu velmi úspěšná| Zdroj: autorevue.cz
  • Postupně rozšiřovala obory své činnosti i o letadla
    Postupně rozšiřovala obory své činnosti i o letadla| Zdroj: autorevue.cz
  • či tanky
    či tanky| Zdroj: autorevue.cz
  • Od padesátých let ale měla jeden jediný úkol - vyrábět Pragy V3S a S5T
    Od padesátých let ale měla jeden jediný úkol - vyrábět Pragy V3S a S5T| Zdroj: autorevue.cz
  • Po sametové revoluci vznikly nové typy nákladních aut
    Po sametové revoluci vznikly nové typy nákladních aut| Zdroj: autorevue.cz
  • Nyní jsou nosným oborem motokáry
    Nyní jsou nosným oborem motokáry| Zdroj: autorevue.cz
  • Ovšem zájemci si můžou objednat i takovýto supersport Praga
    Ovšem zájemci si můžou objednat i takovýto supersport Praga| Zdroj: autorevue.cz
Praga Grand byla o poznání reprezentativnější. Pohánět ji mohl i osmiválec
Praga V Landaulet vznikla již v roce 1908
Motorový pluh Praga X z roku 1913 zvládl za den zorat pole velké asi 2,5 hektaru
Praga Mignon byl první úspěšný osobní automobil
Praga Alfa měla zaujmout střední třídu obyvatelstva
Praga Picollo zaznamenala velký úspěch. Tento konkrétní kousek lakoval karosář Sodomka metalízou již ve třicátých letech
Běžně ale měly "pikoly" méně výrazné barvy
Tato Praga Lady zvítězila v kategorii design na pařížském autosalonu
Nejmenším vozem v nabídce byla Praga Baby
Podvozky a motory Pragy využilo i mnoho hasičských vozů či sanitek
Novým typem reprezentativní limuzíny se ve třicátých letech stal model Golden. Tento konkrétní kousek byl v osobním vlastnictví prezidenta Beneš.
Takovéto tři reklamní přestavby vozů Praga byly údajně čtyři - jedna i na plzeňské pivo
Praga V byl první velice úspěšný typ nákladního vozu
Produkce různých typů nákladních vozů probíhala vedle výroby osobních aut
Praga byla v Československu velmi úspěšná
Postupně rozšiřovala obory své činnosti i o letadla
či tanky
Od padesátých let ale měla jeden jediný úkol - vyrábět Pragy V3S a S5T
Po sametové revoluci vznikly nové typy nákladních aut
Nyní jsou nosným oborem motokáry
Ovšem zájemci si můžou objednat i takovýto supersport Praga