Prodloužení tramvaje do Libuše vyjde na stovky milionů, část přispěje i EU
5
/
15
Přehled fotografií
Zavřít
Lidé se v pondělí v nových tramvajích rychle zorientovali a do práce přijeli bez větších obtíží.
|
Zdroj: Tadeáš Provazník
Srážka tramvají na Novém Světě byla jednou z prvních vážnějších nehod pražské MHD.
|
Zdroj: Archiv DPP
Srážka tramvají na Novém Světě byla jednou z prvních vážnějších nehod pražské MHD.
|
Zdroj: Archiv DPP
Bezpečnostní opatření na historických pražských tramvajích.
|
Zdroj: Archiv DPP
Bezpečnostní opatření na historických pražských tramvajích.
|
Zdroj: Archiv DPP
Testování bezpečnostního rámu na pražských tramvajích.
|
Zdroj: Archiv DPP
Příklad jednoho z bezpečnostních opatření, které v minulosti zaváděli v USA.
|
Zdroj: Archiv DPP
Historická tramvaj na odklízení sněhu na fotografii z roku 1972.
|
Zdroj: Archiv DPP
Tramvaj na odklízení sněhu z roku 1970.
|
Zdroj: Archiv DPP
Experiment s víceúčelovou tramvají z roku 1966, která po straně odmetá sníh z trati.
|
Zdroj: Archiv DPP
Běžná tramvaj s připevněnou radlicí z roku 1949.
|
Zdroj: Archiv DPP
Běžná tramvaj s připevněnou radlicí z roku 1949.
|
Zdroj: Archiv DPP
Tramvaj se sněhovým pluhem v akci kolem roku 1929.
|
Zdroj: Archiv DPP
Kropicí tramvaj předělaná na sněžný pluh kolem roku 1929.
|
Zdroj: Archiv DPP
Sněžný pluh v akci během zimního období v Praze kolem roku 1929.
|
Zdroj: Archiv DPP
Zavřít