Výrobci kosmetiky po protirasistické vlně dávají ruce pryč od krémů s bělicími účinky

3/3
Zavřít
  • Francouzský L'Oréal přestane na obalech svých pleťových přípravků uvádět výrazy odkazující na bílou barvu, jako je bělicí nebo světlý. Největší výrobce kosmetiky na světě reaguje na sílící kritiku sociálních sítí
    Francouzský L'Oréal přestane na obalech svých pleťových přípravků uvádět výrazy odkazující na bílou barvu, jako je bělicí nebo světlý. Největší výrobce kosmetiky na světě reaguje na sílící kritiku sociálních sítí| Zdroj: Reuters
  • Unilever a L'Oréal jsou dva největší hráči na globálním trhu bělících krémů. Oblíbené jsou tyto přípravky v četných asijských, afrických a karibských zemích, kde se světlá barva kůže považuje za žádoucí.
    Unilever a L'Oréal jsou dva největší hráči na globálním trhu bělících krémů. Oblíbené jsou tyto přípravky v četných asijských, afrických a karibských zemích, kde se světlá barva kůže považuje za žádoucí.| Zdroj: Reuters
  • Kosmetika značky L'Oréal.
    Kosmetika značky L'Oréal.| Zdroj: Reuters
Francouzský L'Oréal přestane na obalech svých pleťových přípravků uvádět výrazy odkazující na bílou barvu, jako je bělicí nebo světlý. Největší výrobce kosmetiky na světě reaguje na sílící kritiku sociálních sítí
Unilever a L'Oréal jsou dva největší hráči na globálním trhu bělících krémů. Oblíbené jsou tyto přípravky v četných asijských, afrických a karibských zemích, kde se světlá barva kůže považuje za žádoucí.
Kosmetika značky L'Oréal.