Poptávka po kolech roste o desítky procent. Výrobci nestíhají, brzdí je Asie
2
/
11
Přehled fotografií
Zavřít
Na elektrokola připadá v produkci české firmy BP Lumen zhruba osmdesát procent.
|
Zdroj: ČTK/Taneček David
Česká firma Novus Bike, výrobce kol a elektrokol značek Sundance a Head
|
Zdroj: ČTK/Ožana Jaroslav
Zájem roste. Kolo v době pandemie dává lidem možnost pohybu na čerstvém vzduchu.
|
Zdroj: ČTK/Peřina Luděk
Na elektrokola připadá v produkci české firmy BP Lumen zhruba osmdesát procent.
|
Zdroj: ČTK/Taneček David
Rostoucí oblibu cyklistiky ve městech částečně pokrývají služby sdílených kol.
|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Rostoucí oblibu cyklistiky ve městech částečně pokrývají služby sdílených kol.
|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Rostoucí oblibu cyklistiky ve městech částečně pokrývají služby sdílených kol.
|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Rostoucí oblibu cyklistiky ve městech částečně pokrývají služby sdílených kol.
|
Zdroj: E15 Michaela Szkanderová
Kolo se v době pandemie stalo preferovaným dopravním prostředkem a významnou součástí trávení volného času pro miliony lidí po celém světě.
|
Zdroj: Profimedia
Kolo se v době pandemie stalo preferovaným dopravním prostředkem a významnou součástí trávení volného času pro miliony lidí po celém světě.
|
Zdroj: Profimedia
Kolo se v době pandemie stalo preferovaným dopravním prostředkem a významnou součástí trávení volného času pro miliony lidí po celém světě.
|
Zdroj: Profimedia
Zavřít