STEM/MARK: zákazníky přivádí k on-line supermarketům reklama

3/4
Zavřít
  • Zruba pětina uživatelů domácího internetu podle výzkumu GfK vybírá čerstvé a chlazené potraviny on-line.
    Zruba pětina uživatelů domácího internetu podle výzkumu GfK vybírá čerstvé a chlazené potraviny on-line.| Zdroj: archiv
  • Znáte a využili jste někdy tyto on-line supermarkety?
    Znáte a využili jste někdy tyto on-line supermarkety?| Zdroj: STEM/MARK, září 2016
  • Hrála ve vašem rozhodnutí nakoupit v on-line supermarketu roli reklama?
    Hrála ve vašem rozhodnutí nakoupit v on-line supermarketu roli reklama?| Zdroj: STEM/MARK, září 2016
  • Jak jste se o on-line supermarketech dozvěděli?
    Jak jste se o on-line supermarketech dozvěděli?| Zdroj: STEM/MARK, září 2016
Zruba pětina uživatelů domácího internetu podle výzkumu GfK vybírá čerstvé a chlazené potraviny on-line.
Znáte a využili jste někdy tyto on-line supermarkety?
Hrála ve vašem rozhodnutí nakoupit v on-line supermarketu roli reklama?
Jak jste se o on-line supermarketech dozvěděli?