Nová auta zdražují, z desítek modelů pod 200 tisíc jich zbylo jen pět
3
/
15
Přehled fotografií
Zavřít
VW Polo
|
Zdroj: Zdeněk Vacek
Toyota Yaris
Ford Fiesta
|
Zdroj: archivy značek
S faceliftem interiér malého fordu zkvalitněl, chatrné páčky pod volantem ale nezmizely
|
Zdroj: Jiří Pekárek
Recara jsou opravdu poctivá. Na delší cestování možná až moc ultimativní.
|
Zdroj: Jiří Pekárek
S faceliftem interiér malého fordu zkvalitněl, chatrné páčky pod volantem ale nezmizely
|
Zdroj: Jiří Pekárek
Řazení šestistupňového manuálu je radost
|
Zdroj: Jiří Pekárek
Toyota Yaris facelift
|
Zdroj: archiv
Toyota Yaris facelift
|
Zdroj: archiv
Toyota Yaris facelift
|
Zdroj: archiv
Volkswagen Polo GTI
|
Zdroj: Davidl Rajdl
Volkswagen Polo GTI
|
Zdroj: Davidl Rajdl
Zrychlení na stovku se ale neliší. Udávaný průměr šest litrů je tradiční nesmysl, my jsme jezdili za devět..
|
Zdroj: Davidl Rajdl
Přeplňovaná osmáctistovka poskytuje ve verzi s manuální převodovkou 320 N.m, limity skříně DSG dovolí nejvýš 250.
|
Zdroj: Davidl Rajdl
Tlačítkem Sport volíte ostřejší odezvu plynu, posilovač méně posiluje a tlumiče přituhnou. Ano, Polo GTI má adaptivní tlumiče! I po zesportovnění je ale volkswagen stále dostatečně komfortní.
|
Zdroj: Davidl Rajdl
Zavřít