Jogurty Hollandia uzrály v byznys za tři čtvrtě miliardy
4
/
6
Přehled fotografií
Zavřít
DEVÍZA. Hollandia si celou dobu své existence zakládá na tom, že byla první, která přišla na trh s označením „selský“ jogurt. To pak začala používat řada dalších firem.
|
Zdroj: Michael Tomeš, E15
BIO I KLASIKA. Hollandia nyní zpracovává zhruba 90 tisíc litrů syrového kravského mléka denně. Z toho je zhruba desetina biomléko z vlastní farmy Otročín.
|
Zdroj: Michael Tomeš, E15
JOGURTOVÝ ZÁKLAD. Vedle tradičního jogurtu firma vyrábí i zmrzlinu. Do budoucna chystá nové produkty, které budou opět na bázi jogurtů.
|
Zdroj: Michael Tomeš, E15
JOGURTOVÝ ZÁKLAD. Vedle tradičního jogurtu firma vyrábí i zmrzlinu. Do budoucna chystá nové produkty, které budou opět na bázi jogurtů.
|
Zdroj: Michael Tomeš, E15
Firma byla založena v roce 1991. Většinovým majitelem je skupina Hopi podnikatele Františka Piškanina. Tržby v roce 2014 činily 758 milionů korun, meziročně vzrostly o 17 procent. Zisk v roce 2014 dosáhl částky 38 milionů korun. Od roku 2003 firma sídlí v Krásném Údolí u Karlových Varů v nových výrobních prostorách vybudovaných nákladem 140 milionů korun.
|
Zdroj: Michael Tomeš, E15
PŘESLEVOVÁNO. Velkým problémem jsou pro výrobce rychloobrátkového zboží téměř permanentní slevové akce. „V západních zemích se slevy pohybují kolem patnácti procent, v Česku je to ovšem padesát procent i více,“ říká šéf Hollandie Michal Škoda.
|
Zdroj: Michael Tomeš, E15
Zavřít