Suzuki a Chrysler mají na krku vyšetřování kvůli emisím. Nizozemsko je podezírá z podvodů

4/5
Zavřít
  • Některé značky japonské automobilky Suzuki a amerického Chrysleru ze skupiny Fiat Chrysler byly zřejmě vybaveny nepřípustným zařízením pro obcházení emisí. V Nizozemsku proto budou čelit vyšetřování. Na snímku Osamu Suzuki, šéf automobilky Suzuki.
    Některé značky japonské automobilky Suzuki a amerického Chrysleru ze skupiny Fiat Chrysler byly zřejmě vybaveny nepřípustným zařízením pro obcházení emisí. V Nizozemsku proto budou čelit vyšetřování. Na snímku Osamu Suzuki, šéf automobilky Suzuki. | Zdroj: ctk
  • Vedení společnosti Suzuki již dříve přiznalo chyby při testování emisí a spotřeby.
    Vedení společnosti Suzuki již dříve přiznalo chyby při testování emisí a spotřeby. | Zdroj: CTK
  • Vozy Jeep Grand Cherokee podle zjištění nizozemského  úřadu emitují zvýšené úrovně emisí po zahřátí motoru. (ilustrační foto)
    Vozy Jeep Grand Cherokee podle zjištění nizozemského úřadu emitují zvýšené úrovně emisí po zahřátí motoru. (ilustrační foto) | Zdroj: ctk
  • Software, který automobilky používají k ochraně naftových motorů, je podle současných zákonů v EU povolený. Úřad ale označil tato zařízení za nepřípustná v případech, kdy se zvýšené emise svými objemy zcela vymykají potřebě chránit motor. (ilustrační foto)
    Software, který automobilky používají k ochraně naftových motorů, je podle současných zákonů v EU povolený. Úřad ale označil tato zařízení za nepřípustná v případech, kdy se zvýšené emise svými objemy zcela vymykají potřebě chránit motor. (ilustrační foto)| Zdroj: ctk/AP
  • Jak vypadá testování vozů kvůli emisím?
    Jak vypadá testování vozů kvůli emisím?| Zdroj: Blesk/ Robert Klejch
Některé značky japonské automobilky Suzuki a amerického Chrysleru ze skupiny Fiat Chrysler byly zřejmě vybaveny nepřípustným zařízením pro obcházení emisí. V Nizozemsku proto budou čelit vyšetřování. Na snímku Osamu Suzuki, šéf automobilky Suzuki.
Vedení společnosti Suzuki již dříve přiznalo chyby při testování emisí a spotřeby.
Vozy Jeep Grand Cherokee podle zjištění nizozemského  úřadu emitují zvýšené úrovně emisí po zahřátí motoru. (ilustrační foto)
Software, který automobilky používají k ochraně naftových motorů, je podle současných zákonů v EU povolený. Úřad ale označil tato zařízení za nepřípustná v případech, kdy se zvýšené emise svými objemy zcela vymykají potřebě chránit motor. (ilustrační foto)
Jak vypadá testování vozů kvůli emisím?