Australané truchlí kvůli konci značky Holden. Podívejte se na fotky místní legendy

1/24
Přehled fotografií
Zavřít
  • Vozy značky Holden
    Vozy značky Holden| Zdroj: čtk, AFP
  • Holden Colorado
    Holden Colorado| Zdroj: Autorevue.cz
  • Holden Ute SV6
    Holden Ute SV6| Zdroj: Autorevue.cz
  • Holden Commodore Sportwagon SS
    Holden Commodore Sportwagon SS| Zdroj: Autorevue.cz
  • Holden Cruze
    Holden Cruze| Zdroj: Autorevue.cz
  • Holden Volt
    Holden Volt| Zdroj: Autorevue.cz
  • Vozy značky Holden
    Vozy značky Holden| Zdroj: čtk, AFP
  • Továrna na vozy Holden
    Továrna na vozy Holden| Zdroj: čtk, AFP
  • Továrna na vozy Holden
    Továrna na vozy Holden| Zdroj: čtk, AFP
  • Továrna na vozy Holden
    Továrna na vozy Holden| Zdroj: čtk, AFP
  • Tichý protest zaměstnanců uzavřené automobilky
    Tichý protest zaměstnanců uzavřené automobilky| Zdroj: čtk, AFP
  • Vozy značky Holden
    Vozy značky Holden| Zdroj: čtk, AFP
  • Nová byla jen horizontálně členěná přední maska se "zubatou" střední částí. Výkon šestiválce byl zvýšen na 65 koní.
    Nová byla jen horizontálně členěná přední maska se "zubatou" střední částí. Výkon šestiválce byl zvýšen na 65 koní.| Zdroj: Holden
  • Holdeny se staly oblíbenými vozidly zejména na australském venkově.
    Holdeny se staly oblíbenými vozidly zejména na australském venkově.| Zdroj: Holden
  • V lednu 1951 se začal na základě sedanu vyrábět praktický pickup 50-2106 Coupe Utility.
    V lednu 1951 se začal na základě sedanu vyrábět praktický pickup 50-2106 Coupe Utility.| Zdroj: Holden
  • Holden 48-215 měl světlomety zapuštěné do předních blatníků. Šípovité přední okno bylo rozděleno středovou příčkou.
    Holden 48-215 měl světlomety zapuštěné do předních blatníků. Šípovité přední okno bylo rozděleno středovou příčkou.| Zdroj: Holden
  • Představení Holdenu 48-215 u dealera Eagers Motors v Brisbane (Queensland) v roce 1948.
    Představení Holdenu 48-215 u dealera Eagers Motors v Brisbane (Queensland) v roce 1948.| Zdroj: Holden
  • Typové označení vozu bylo 48-215, ale o vozu se v reklamních materiálech mluvilo jen jako o Holdenu.
    Typové označení vozu bylo 48-215, ale o vozu se v reklamních materiálech mluvilo jen jako o Holdenu.| Zdroj: Holden
  • Vzpomínkou na legendární Holden FJ se stal v roce 2005 koncept Holden Efijy, postavený na bázi Chevroletu Corvette s šestilitrovým přeplňovaným motorem V8.
    Vzpomínkou na legendární Holden FJ se stal v roce 2005 koncept Holden Efijy, postavený na bázi Chevroletu Corvette s šestilitrovým přeplňovaným motorem V8.| Zdroj: Holden
  • Nástupcem modelu FJ se stal Holden FE s modernizovanou pontonovou karoserií. Měl jednodílné zaoblené čelní okno a o něco větší rozměry.
    Nástupcem modelu FJ se stal Holden FE s modernizovanou pontonovou karoserií. Měl jednodílné zaoblené čelní okno a o něco větší rozměry.| Zdroj: Holden
  • Pickup Holden FJ Ute se stal praktickým služebníkem australských farmářů.
    Pickup Holden FJ Ute se stal praktickým služebníkem australských farmářů.| Zdroj: Holden
  • První holdeny měly jediné koncové světlo umístěné vzadu uprostřed. Holden FJ Special na obrázku měl navíc křidélka s pozičními světly na zadních blatnících.
    První holdeny měly jediné koncové světlo umístěné vzadu uprostřed. Holden FJ Special na obrázku měl navíc křidélka s pozičními světly na zadních blatnících.| Zdroj: Holden
  • Krátce po uvedení sedanu Holdenu FJ se začala nabízet dodávka Panel Van.
    Krátce po uvedení sedanu Holdenu FJ se začala nabízet dodávka Panel Van.| Zdroj: Holden
  • První původem australský vůz Holden 48-215 se podobal Chevroletu Fleetline, vyvinutému na začátku války.
    První původem australský vůz Holden 48-215 se podobal Chevroletu Fleetline, vyvinutému na začátku války.| Zdroj: Holden
Vozy značky Holden
Holden Colorado
Holden Ute SV6
Holden Commodore Sportwagon SS
Holden Cruze
Holden Volt
Vozy značky Holden
Továrna na vozy Holden
Továrna na vozy Holden
Továrna na vozy Holden
Tichý protest zaměstnanců uzavřené automobilky
Vozy značky Holden
Nová byla jen horizontálně členěná přední maska se "zubatou" střední částí. Výkon šestiválce byl zvýšen na 65 koní.
Holdeny se staly oblíbenými vozidly zejména na australském venkově.
V lednu 1951 se začal na základě sedanu vyrábět praktický pickup 50-2106 Coupe Utility.
Holden 48-215 měl světlomety zapuštěné do předních blatníků. Šípovité přední okno bylo rozděleno středovou příčkou.
Představení Holdenu 48-215 u dealera Eagers Motors v Brisbane (Queensland) v roce 1948.
Typové označení vozu bylo 48-215, ale o vozu se v reklamních materiálech mluvilo jen jako o Holdenu.
Vzpomínkou na legendární Holden FJ se stal v roce 2005 koncept Holden Efijy, postavený na bázi Chevroletu Corvette s šestilitrovým přeplňovaným motorem V8.
Nástupcem modelu FJ se stal Holden FE s modernizovanou pontonovou karoserií. Měl jednodílné zaoblené čelní okno a o něco větší rozměry.
Pickup Holden FJ Ute se stal praktickým služebníkem australských farmářů.
První holdeny měly jediné koncové světlo umístěné vzadu uprostřed. Holden FJ Special na obrázku měl navíc křidélka s pozičními světly na zadních blatnících.
Krátce po uvedení sedanu Holdenu FJ se začala nabízet dodávka Panel Van.
První původem australský vůz Holden 48-215 se podobal Chevroletu Fleetline, vyvinutému na začátku války.