Nová byla jen horizontálně členěná přední maska se "zubatou" střední částí. Výkon šestiválce byl zvýšen na 65 koní.|
Zdroj: Holden
Holdeny se staly oblíbenými vozidly zejména na australském venkově.|
Zdroj: Holden
V lednu 1951 se začal na základě sedanu vyrábět praktický pickup 50-2106 Coupe Utility.|
Zdroj: Holden
Holden 48-215 měl světlomety zapuštěné do předních blatníků. Šípovité přední okno bylo rozděleno středovou příčkou.|
Zdroj: Holden
Představení Holdenu 48-215 u dealera Eagers Motors v Brisbane (Queensland) v roce 1948.|
Zdroj: Holden
Typové označení vozu bylo 48-215, ale o vozu se v reklamních materiálech mluvilo jen jako o Holdenu.|
Zdroj: Holden
Vzpomínkou na legendární Holden FJ se stal v roce 2005 koncept Holden Efijy, postavený na bázi Chevroletu Corvette s šestilitrovým přeplňovaným motorem V8.|
Zdroj: Holden
Nástupcem modelu FJ se stal Holden FE s modernizovanou pontonovou karoserií. Měl jednodílné zaoblené čelní okno a o něco větší rozměry.|
Zdroj: Holden
Pickup Holden FJ Ute se stal praktickým služebníkem australských farmářů.|
Zdroj: Holden
První holdeny měly jediné koncové světlo umístěné vzadu uprostřed. Holden FJ Special na obrázku měl navíc křidélka s pozičními světly na zadních blatnících.|
Zdroj: Holden
Krátce po uvedení sedanu Holdenu FJ se začala nabízet dodávka Panel Van.|
Zdroj: Holden
První původem australský vůz Holden 48-215 se podobal Chevroletu Fleetline, vyvinutému na začátku války.|
Zdroj: Holden