ČEZ si zajistil podíl v první evropské komerční továrně na letecké palivo z vodíku

4/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Také stroje norských reionálních aerolinií Wideroe by mohly létat na syntetické zelené palivo.
    Také stroje norských reionálních aerolinií Wideroe by mohly létat na syntetické zelené palivo.| Zdroj: Reuters
  • Terminál sépolečnosti Norsk e-Fuel
    Terminál sépolečnosti Norsk e-Fuel| Zdroj: Norsk e-Fuel
  • S vodíkovým pohonem se počítá nejen v letectví, ale také v námořní dopravě, jak dokazuje projekt superjachty Aqua společnosti Sinot.
    S vodíkovým pohonem se počítá nejen v letectví, ale také v námořní dopravě, jak dokazuje projekt superjachty Aqua společnosti Sinot.| Zdroj: Sinot
  • S vodíkovým pohonem se počítá nejen v letectví, ale také v námořní dopravě, jak dokazuje projekt superjachty Aqua společnosti Sinot.
    S vodíkovým pohonem se počítá nejen v letectví, ale také v námořní dopravě, jak dokazuje projekt superjachty Aqua společnosti Sinot.| Zdroj: Sinot
  • K projektům letadel na vodíkový pohon, vybavený ovšem vodíkovými články, patří Skai společnosti Alaka'i Technologies.  Má přepravovat až pět cestujících.
    K projektům letadel na vodíkový pohon, vybavený ovšem vodíkovými články, patří Skai společnosti Alaka'i Technologies. Má přepravovat až pět cestujících.| Zdroj: Reuters
Také stroje norských reionálních aerolinií Wideroe by mohly létat na syntetické zelené palivo.
Terminál sépolečnosti Norsk e-Fuel
S vodíkovým pohonem se počítá nejen v letectví, ale také v námořní dopravě, jak dokazuje projekt superjachty Aqua společnosti Sinot.
S vodíkovým pohonem se počítá nejen v letectví, ale také v námořní dopravě, jak dokazuje projekt superjachty Aqua společnosti Sinot.
K projektům letadel na vodíkový pohon, vybavený ovšem vodíkovými články, patří Skai společnosti Alaka'i Technologies.  Má přepravovat až pět cestujících.