Autolandu docházejí peníze a chce kurzarbeit. Zakázek ubývá v éře zdražování

3/4
Přehled fotografií
Zavřít
  • Závod automobilky Škoda Auto ve Vrchlabí
    Závod automobilky Škoda Auto ve Vrchlabí| Zdroj: ČTK
  • Automobilovému průmyslu chybějí čipy, kabelové svazky i další díly. Výroba automobilek nejen v Česku, ale v celé Evropské unii se proto letos krčila hluboko pod svými možnostmi.
    Automobilovému průmyslu chybějí čipy, kabelové svazky i další díly. Výroba automobilek nejen v Česku, ale v celé Evropské unii se proto letos krčila hluboko pod svými možnostmi.| Zdroj: Volkswagen
  • Rozsáhlé tuzemské síti dodavatelů ubývá zakázek v době, kdy čelí strmému růstu cen elektřiny, plynu, surovin i materiálů a silnému tlaku na zvyšování mezd v éře bující inflace.
    Rozsáhlé tuzemské síti dodavatelů ubývá zakázek v době, kdy čelí strmému růstu cen elektřiny, plynu, surovin i materiálů a silnému tlaku na zvyšování mezd v éře bující inflace.| Zdroj: Reuters
  • Zástupci z automobilového průmyslu i nezávislí odborníci varují před hrozícími bankroty, propouštěním a ztrátou perspektivních podniků
    Zástupci z automobilového průmyslu i nezávislí odborníci varují před hrozícími bankroty, propouštěním a ztrátou perspektivních podniků| Zdroj: Toyota Motor Manufacturing Czech Republic
Závod automobilky Škoda Auto ve Vrchlabí
Automobilovému průmyslu chybějí čipy, kabelové svazky i další díly. Výroba automobilek nejen v Česku, ale v celé Evropské unii se proto letos krčila hluboko pod svými možnostmi.
Rozsáhlé tuzemské síti dodavatelů ubývá zakázek v době, kdy čelí strmému růstu cen elektřiny, plynu, surovin i materiálů a silnému tlaku na zvyšování mezd v éře bující inflace.
Zástupci z automobilového průmyslu i nezávislí odborníci varují před hrozícími bankroty, propouštěním a ztrátou perspektivních podniků