Poprvé v historii: čínské automobilky „doma“ zřejmě prodají více aut než zahraniční značky

1/19
Přehled fotografií
Zavřít
  • Zeekr 001
    Zeekr 001| Zdroj: Zeekr
  • Dongfeng Seres 3
    Dongfeng Seres 3| Zdroj: Dongfeng
  • BYD Atto 3
    BYD Atto 3| Zdroj: auto.cz/Stanislav Kolman
  • Dongfeng M-Terrain
    Dongfeng M-Terrain| Zdroj: autohome.com.cn
  • Nio ET5
    Nio ET5| Zdroj: Nio
  • Zeekr 001
    Zeekr 001| Zdroj: Zeekr
  • Dongfeng Seres 3
    Dongfeng Seres 3| Zdroj: Dongfeng
  • Zeekr 001
    Zeekr 001| Zdroj: Zeekr
  • MG 5
    MG 5| Zdroj: Svět motorů/Martin Jeník
  • BYD Yuan Plus
    BYD Yuan Plus| Zdroj: Wheelsboy
  • BYD Yuan Plus
    BYD Yuan Plus| Zdroj: Wheelsboy
  • Nio EC7
    Nio EC7| Zdroj: Nio
  • Dongfeng EV Nano Box
    Dongfeng EV Nano Box| Zdroj: Carscoops
  • Geely Galaxy L7
    Geely Galaxy L7| Zdroj: Geely
  • Geely Geometry C
    Geely Geometry C| Zdroj: Geely
  • BYD Corvette 07
    BYD Corvette 07| Zdroj: BYD
  • MG 5
    MG 5| Zdroj: Svět motorů/Martin Jeník
  • MG 5
    MG 5| Zdroj: Svět motorů/Martin Jeník
  • MG 5
    MG 5| Zdroj: Svět motorů/Martin Jeník
Zeekr 001
Dongfeng Seres 3
BYD Atto 3
Dongfeng M-Terrain
Nio ET5
Zeekr 001
Dongfeng Seres 3
Zeekr 001
MG 5
BYD Yuan Plus
BYD Yuan Plus
Nio EC7
Dongfeng EV Nano Box
Geely Galaxy L7
Geely Geometry C
BYD Corvette 07
MG 5
MG 5
MG 5