Škoda Auto očekává ostrý boj o udržitelné materiály. Výrobu dekarbonizuje, ve vozech převládne recykláž

4/4
Zavřít
  • Výroba v mladoboleslavském závodě Škody
    Výroba v mladoboleslavském závodě Škody| Zdroj: ŠA
  • Ukázkový vůz Enyaq, na kterém Škoda testuje využití nových materiálů
    Ukázkový vůz Enyaq, na kterém Škoda testuje využití nových materiálů| Zdroj: ŠA
  • Škoda využívá staré matrace, slupky kávových zrn i řadu dalších recyklovatelných materiálů.
    Škoda využívá staré matrace, slupky kávových zrn i řadu dalších recyklovatelných materiálů.| Zdroj: ŠA
  • Už koncem loňska Škoda ve spolupráci s ČEZ zprovoznila v mladoboleslavském závodě rozsáhlou fotovoltaickou elektrárnu o 5400 panelech s výkonem 2,2 megawattu.
    Už koncem loňska Škoda ve spolupráci s ČEZ zprovoznila v mladoboleslavském závodě rozsáhlou fotovoltaickou elektrárnu o 5400 panelech s výkonem 2,2 megawattu.| Zdroj: ŠA
Výroba v mladoboleslavském závodě Škody
Ukázkový vůz Enyaq, na kterém Škoda testuje využití nových materiálů
Škoda využívá staré matrace, slupky kávových zrn i řadu dalších recyklovatelných materiálů.
Už koncem loňska Škoda ve spolupráci s ČEZ zprovoznila v mladoboleslavském závodě rozsáhlou fotovoltaickou elektrárnu o 5400 panelech s výkonem 2,2 megawattu.